AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Jeg har en mor som bekymrer seg for ALT. Og blander seg i alt og jeg opplever at hun stoler lite på meg som person og som mor. Ho kan blande seg i om barna tar vitaminer, om de har på lue, om jeg ikke skal fikse trappegrind osv. Og kommer gjerne med skrekk historier om barn som har skadet seg pga ditt og datt. Kommer jeg feks med en bekymring til henne gjør hun meg gjerne enda mer bekymret. Og hun blir hysterisk redd om barna gjør noe hun synes er skummelt og overfører sin frykt til de. Hun prater ufint om andre mennesker foran barna mine. Om en person har gjort noe ugreit kan hun si nei så stygg om den personen. Jeg ønsker ikke barna mine skal høre andre mennesker bli snakket slik om.. hun tar kontakt 1 gang i uken eller mindre. Og når vi treffes da så blir jeg bare i et forferdelig dårlig humør og jeg blir kort mot barna mine siden jeg blir så sliten av henne. Jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg har vært sammen med henne og føler jeg bare har vært sur. Men det går for det meste kun i prat om hennes liv, negative ting eller graver og spør om ting jeg ikke kan svare på eller om ting jeg bør gjøre/ikke gjøre osv. Er det urimelig av meg å være så irritert på henne? Jeg er usikker på om jeg orker å møte henne noe særlig lenger Anonymkode: 2b037...f63
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 Høres ut som et vanlig mor-datter forhold. Anonymkode: 5e335...d4a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 Henne hadde jeg ikke giddet. Anonymkode: bdeb7...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Skrevet 5. september 2024 Vær glad du har en mamma! Anonymkode: 3a650...b41 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Skrevet 5. september 2024 Ja du har full rett til å være irritert. Du får velge selv om du ønsker å jatte med eller si ordentlig og tydelig ifra. Anonymkode: db6cf...5af 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #6 Skrevet 5. september 2024 Ja, selvfølgelig har du rett til å være irritert. Samtidig er det nok sånn mødre er ofte. Min mor er nøyaktig lik. Har du prøvd å ta det opp med henne? Anonymkode: c05f7...93a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå