AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Men etter par mnd forhold spiser en halv domonos pizza + dessert😅 Hvorfor må damer late som? Anonymkode: 7f9db...2e9 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 Jeg latet ikke da jeg datet mannen min. Jeg var så spent og nervøs at jeg ikke fikk i meg mye før jeg kjente at jeg ble kvalm. Ordnet seg etter hvert som vi ble bedre kjent. Anonymkode: 1a5be...294 9 3 14
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 For når det kommer et innlegg på at man spiser for lite.. tenk hvordan innlegget ville vært om de spiste for mye. Anonymkode: c0a31...42e 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For når det kommer et innlegg på at man spiser for lite.. tenk hvordan innlegget ville vært om de spiste for mye. Anonymkode: c0a31...42e Enig. Man bør ikke legge seg oppi hvor mye eller hvor lite folk spiser. Hvertfall ikke bagatellisere det som "later som". Anonymkode: 1a5be...294 6 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For når det kommer et innlegg på at man spiser for lite.. tenk hvordan innlegget ville vært om de spiste for mye. Anonymkode: c0a31...42e Noen gjør det og, tynne damer sulter seg for å «storete» foran andre for å si at de alltid spiser mye og ikke legger på seg Anonymkode: 7f9db...2e9 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #6 Skrevet 5. september 2024 Har aldri vært opptatt av mat. Syns det er kjedelig. Spiser til jeg er mett. Spiser til faste tider, så jeg ikke glemmer det. Har heldigvis funnet meg en partner som heller ikke er hysterisk opptatt av at alle anledninger skal handle om mat. Anonymkode: 03860...b40 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #7 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig. Man bør ikke legge seg oppi hvor mye eller hvor lite folk spiser. Hvertfall ikke bagatellisere det som "later som". Anonymkode: 1a5be...294 Jeg er kvinne selv, og jeg har latet som, og andre kvinner jeg har snakket med, og uendelige filmer. Anonymkode: 7f9db...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #8 Skrevet 5. september 2024 Mister matlysta totalt i starten med dating. Får helt fnatt av at mennesker ser på meg når jeg spiser, og det gjør jo gjerne daten. Spiser sååå sakte pga både nervøsitet og ubehaget av å bli sett på. Mens menn generelt kaster i seg maten, så gir jeg meg før jeg er ferdig, fordi det føles uhøflig å sitte lenge etter han er ferdig med å spise. Anonymkode: 7af7e...f23 9 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #9 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen gjør det og, tynne damer sulter seg for å «storete» foran andre for å si at de alltid spiser mye og ikke legger på seg Anonymkode: 7f9db...2e9 Hva er poenget ditt? Selv trives jeg ikke med å spise ute, så i starten blir det naturlig nok svært lite mat. Ikke møtes vi når jeg er sliten etter overtid uten lunsjpause heller, da vil jeg hjem og dusje og hoppe i koseklær. Jeg lurer på hva hensikten med dette innlegget er. Mer skam på kvinner. De får døren meg sørge for å spise helt lik mengde mat ved enhver anledning, så de ikke fremstår som fake...? Anonymkode: e40f6...f5a 6 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #10 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er kvinne selv, og jeg har latet som, og andre kvinner jeg har snakket med, og uendelige filmer. Anonymkode: 7f9db...2e9 Da kan vel heller du fortelle oss hvorfor du velger å fake.. Jeg har aldri taket verken matlyst eller orgasme, og lurer på hvorfor folk vil entre relasjoner basert på løgn eller tilbakeholdte fakta..? 🤔 Anonymkode: e40f6...f5a 2 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #11 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er poenget ditt? Selv trives jeg ikke med å spise ute, så i starten blir det naturlig nok svært lite mat. Ikke møtes vi når jeg er sliten etter overtid uten lunsjpause heller, da vil jeg hjem og dusje og hoppe i koseklær. Jeg lurer på hva hensikten med dette innlegget er. Mer skam på kvinner. De får døren meg sørge for å spise helt lik mengde mat ved enhver anledning, så de ikke fremstår som fake...? Anonymkode: e40f6...f5a Poenget er, hva er poenget? Hvorfor må vi late som? det florerer av det på nettet. men kg er bare full for fornektelser, sukk Anonymkode: 7f9db...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #12 Skrevet 5. september 2024 Kunne jeg aldri funnet på. Men har fått kommentarer på «at jeg tørr» å spise foran de. Synes det er rart å kommentere Anonymkode: 4e10a...2ae 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #13 Skrevet 5. september 2024 Kan ikke snakke for andre enn meg selv og jeg har ikke datet kvinner så har ikke noe å sammenligne med. For meg handler det ikke om å late som at jeg spiser mindre. Jeg er ikke så komfortabel med å spise med andre og særlig når det er noen jeg ikke kjenner så godt. Matlysten min varierer også en del og er ikke alltid den samme. Anonymkode: 0303d...d13 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #14 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da kan vel heller du fortelle oss hvorfor du velger å fake.. Jeg har aldri taket verken matlyst eller orgasme, og lurer på hvorfor folk vil entre relasjoner basert på løgn eller tilbakeholdte fakta..? 🤔 Anonymkode: e40f6...f5a Jeg «lærte» av filmer og andre kvinner vi skal heller aldri være mer enn 49 kg aldri være eldre enn 29 Anonymkode: 7f9db...2e9 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #15 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er kvinne selv, og jeg har latet som, og andre kvinner jeg har snakket med, og uendelige filmer. Anonymkode: 7f9db...2e9 So? Du er ikke fasit for alle kvinner. Derfor bør man la vær å regne med at alle later som. Jeg har aldri latet som, jeg spiser ikke mye i utgangspunktet. Anonymkode: 1a5be...294 3 1
Jdz Skrevet 5. september 2024 #16 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For når det kommer et innlegg på at man spiser for lite.. tenk hvordan innlegget ville vært om de spiste for mye. Anonymkode: c0a31...42e Jeg tror det skal en del til at det blir for mye. Som "foodie" og matentusiast hadde jeg blitt svært skeptisk til å date videre med en kvinne som satt og pirket i maten gjennom hele måltidet. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #17 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Poenget er, hva er poenget? Hvorfor må vi late som? det florerer av det på nettet. men kg er bare full for fornektelser, sukk Anonymkode: 7f9db...2e9 Nei spørsmålet er hvorfor DU føler du må late som.. Hvorfor gjør du det? Det har aldri falt meg inn, og jeg er absolutt ikke i fornektelse. Dette er et tema selv med mine nærmeste venner, at jeg ikke spiser ute.. Så hvorfor later du som? Hvorfor starter du en relasjon med å lyve/late som? Selv prøver jeg å være pinlig ærlig... Anonymkode: e40f6...f5a 1
TomSawyer Skrevet 5. september 2024 #18 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg «lærte» av filmer og andre kvinner vi skal heller aldri være mer enn 49 kg aldri være eldre enn 29 Anonymkode: 7f9db...2e9 Jeg liker deg bedre som 49 år og 89 kg.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #19 Skrevet 5. september 2024 Tja. Man er jo ofte litt nervøs og man skal jo bli kjent også. Så da blir det mer prat og ikke stille spising for å trykke mest mulig nedpå. Er det snakk om å dele pizza vet ofte kvinner at menn kunne spist nesten en hel alene. Da holder kanskje noen litt tilbake for å være høflig. Anonymkode: 5e698...70b 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #20 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg «lærte» av filmer og andre kvinner vi skal heller aldri være mer enn 49 kg aldri være eldre enn 29 Anonymkode: 7f9db...2e9 Så trist at du føler det slik. Heldigvis er det håp for å kunne finne rom til å være seg selv. Men du må ta noen bevisste valg, for å komme dit.. Anonymkode: e40f6...f5a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå