AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Er dette noe jeg burde gå for? Det står "anbefales, ekstra trykk nettmarkedsføring og sosiale medier, pakker S-XL)". Er det verdt det, eller er det bare megleres triks for å tyne oss for ekstra penger? Anonymkode: 7c03b...050
frivis Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 Megler sier det han tjener mest penger på. Med mindre han kan bevise og dokumentere sine påstander så er det et salgstriks i 99% av tilfellene. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 Be om dokumentasjon på effekten av denne pakken. Hvis de ikke har det er de useriøse. Jeg fikk tilbud om å kjøpe en slik pakke, så dokumentasjonen, og valgte å takke ja. Selv kan jeg ikke si at det direkte er pakken sin fortjeneste, men det ble kø på visning og 7 budgivere. Nå, 3 år etterpå, har fortsatt ingen andre tilsvarende leiligheter i samme bygg gått for like høy sum. Anonymkode: e8027...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Be om dokumentasjon på effekten av denne pakken. Hvis de ikke har det er de useriøse. Jeg fikk tilbud om å kjøpe en slik pakke, så dokumentasjonen, og valgte å takke ja. Selv kan jeg ikke si at det direkte er pakken sin fortjeneste, men det ble kø på visning og 7 budgivere. Nå, 3 år etterpå, har fortsatt ingen andre tilsvarende leiligheter i samme bygg gått for like høy sum. Anonymkode: e8027...8fe For tre år siden var markedet annerledes. Anonymkode: 8ba35...5e0 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Skrevet 5. september 2024 Jeg tror alle som er på utkikk etter bolig sjekker Finn eller direkte hos eiendomsmeglere i området. Annonser på sosiale medier kan kanskje en sjelden gang vekke interesse hos noen som i utgangspunktet ikke var på jakt etter en ny bolig, men da bør det være en spesielt objekt. Sånn sett så er det unødvendig med ekstra annonsering i sosiale medier. Dette er bare mine tanker og meninger rundt det. Anonymkode: 63532...faf 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #6 Skrevet 5. september 2024 Folk går på finn.no når de vil se på boliger. Anonymkode: 51465...d2e 4
Meowmere Skrevet 5. september 2024 #7 Skrevet 5. september 2024 Vil ikke meglerfirma tjene på å gjøre dette gratis? Dess flere på budrunde, og høyere bud, dess mer vil jo de tjene.
Klesstativ Skrevet 5. september 2024 #8 Skrevet 5. september 2024 Meowmere skrev (8 minutter siden): Vil ikke meglerfirma tjene på å gjøre dette gratis? Dess flere på budrunde, og høyere bud, dess mer vil jo de tjene. Hvis megler bruker 13k på Some-annonser og dette får prisen opp med 200k som megler får 1% av (kr 2000), vil det da lønne seg for megler å bruke disse 13k?
Meowmere Skrevet 5. september 2024 #9 Skrevet 5. september 2024 Klesstativ skrev (1 minutt siden): Hvis megler bruker 13k på Some-annonser og dette får prisen opp med 200k som megler får 1% av (kr 2000), vil det da lønne seg for megler å bruke disse 13k? Jeg tror ikke megler bruker 13000 på SoMe annonser.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #10 Skrevet 5. september 2024 Ikke verdt det. De som leter etter ny bolig søker på Finn, gjerne over tid så de følger med til riktig bolig dukker opp. Er svært sjeldent noen får en annonse på Insta eller Facebook og tenker "nå flytter vi, dere!" Anonymkode: dec06...cfd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #11 Skrevet 6. september 2024 Om du har et litt spesielt objekt, og ikke en helt standard leilighet, så tror jeg man kan tjene på det. Ellers er jeg tvilsom. Jeg ville som noen nevner over, høre om begrunnelse for at jeg kan tjene på det. Hva er det som gjør at DITT objekt kommer godt ut med bedre synlighet. Selv kommer vi kanskje til å velge det når vi skal selge (1-2 år), da vi kanskje har noen potensielle kjøpere i gruppen som har hatt i bakhodet noen ganger at de vil bytte bolig, men må finne noe bedre enn de allerede har. Mange venter jo i "evigheter" på at boliger i området skal dukke opp, men orker ikke følge med konstant. Anonymkode: d9b55...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå