AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #61 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ufør er din drøm? Høres ut som at du slett ikke skal bli ufør! Utrolig provoserende, noen er faktisk reelt syke og trenger uføretrygd. Ufør er ikke en ordning for friske, men late folk som synes det er «bedre» å ikke jobbe og bare motta gratis penger. Anonymkode: 01ffb...513 Ufør er en ordning for de som ikke passer inn arbeidslivet også, derfor mange unge i 20åra blir ufør. Ingen arbeidsgivere vil ha noen med avvik i dag, galskapen med lønnstilskudd/praksisplasser og andre tiltak er bare tull! Koster samfunnet MYE mer enn trygd. Anonymkode: 50466...991
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #62 Skrevet 9. september 2024 Brannmann og brenner for jobben. Anonymkode: a1d98...d14
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #63 Skrevet 9. september 2024 Brunello skrev (På 5.9.2024 den 17.59): For de aller fleste er kombinasjonen av en spennende og godt betalt jobb samtidig som man har det bra på fritiden det ideelle. Og det er vi som ikke liker å jobbe veldig, veldig glad for. Anonymkode: 46f44...49f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #64 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ufør er din drøm? Høres ut som at du slett ikke skal bli ufør! Utrolig provoserende, noen er faktisk reelt syke og trenger uføretrygd. Ufør er ikke en ordning for friske, men late folk som synes det er «bedre» å ikke jobbe og bare motta gratis penger. Anonymkode: 01ffb...513 Dette gjelder heldigvis ikke så mange. Men de få som har fått det til, syns nok livet er på topp. Penger livet ut og 100% frihet. Anonymkode: 46f44...49f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #65 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor utdanner jeg meg til å være arbeidsledig med medianlønn? Det er det jeg brenner for. Det finnes ikke én eneste jobb i hele verden jeg hadde likt bedre enn å ha fri, det er jeg 100% sikker på. Døgnet har ikke mange nok timer til alle mine hobbyer, og tanken på at 8 av de timene er utenfor min kontroll er helt forferdelig, uansett hva jeg hadde jobbet som. Anonymkode: 1c850...50c Som om jeg hadde skrevet det selv. Anonymkode: 46f44...49f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #66 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette gjelder heldigvis ikke så mange. Men de få som har fått det til, syns nok livet er på topp. Penger livet ut og 100% frihet. Anonymkode: 46f44...49f Jeg tror nok veldig få Norske ønsker å bli ufør. Men så har vi dessverre mange mennesker som kommer til Norge fra MENA-land som ser på ufør som det største man kan oppleve. Mens de venter lever de på sosialhjelp, som også koster enorme summer. Anonymkode: 50466...991
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #67 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror nok veldig få Norske ønsker å bli ufør. Men så har vi dessverre mange mennesker som kommer til Norge fra MENA-land som ser på ufør som det største man kan oppleve. Mens de venter lever de på sosialhjelp, som også koster enorme summer. Anonymkode: 50466...991 Det er ikke mange norske, nei. Men noen er det. Og jeg regner med de har sine grunner for å gjennomføre noe slikt. Anonymkode: 46f44...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå