dancerchilli Skrevet 5. september 2024 #1 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg har disse krypene under monsteraen min. Jeg kjøpte planten på IKEA og så dem ikke før jeg pakket den ut hjemme. Er de farlige for planten? Ser ut som hvite tusenbein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 aner ikke men jeg ville tatt den med tilbake uten å ha den i hus.. Anonymkode: 2262d...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dancerchilli Skrevet 5. september 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): aner ikke men jeg ville tatt den med tilbake uten å ha den i hus.. Anonymkode: 2262d...fea Kjøpte den i våres og planten vokser i hvert fall fint, og har ikke funnet dem noe annet sted. Og pes å reise dit. Men takk for råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 https://spor.plantasjen.no/org/plantasjen/d/skadedyr-i-planten/ Her er en som har sendt inn ganske likt spørsmål til Plantasjen. Det er visst ikke farlig, bare litt ekkelt. Anonymkode: 08a43...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg hadde pottet om planten jeg. Ristet av så mye som mulig av gammel jord fra røttene (helst alt) og vasket potten (om planten ikke har behov for større potte) og gitt HELT NY JORD. Anonymkode: 2b44c...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dancerchilli Skrevet 5. september 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://spor.plantasjen.no/org/plantasjen/d/skadedyr-i-planten/ Her er en som har sendt inn ganske likt spørsmål til Plantasjen. Det er visst ikke farlig, bare litt ekkelt. Anonymkode: 08a43...806 Takk for nyttig svar Har ikke funnet denne selv, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dancerchilli Skrevet 5. september 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde pottet om planten jeg. Ristet av så mye som mulig av gammel jord fra røttene (helst alt) og vasket potten (om planten ikke har behov for større potte) og gitt HELT NY JORD. Anonymkode: 2b44c...88e Ja, har tenkt å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå