jente84 Skrevet 5. september 2024 #1 Del Skrevet 5. september 2024 Hvorfor trekker egentlig Olaug Bollestsd seg, og hva gjelder denne varslingssaken? Likte henne godt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 5. september 2024 #2 Del Skrevet 5. september 2024 Lederstil er en overskrift. Utav mediebildet trekker hun seg grunnet manglende tillit og alt styret som har vært, kan det tyde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 5. september 2024 #3 Del Skrevet 5. september 2024 goodbeforelong skrev (1 minutt siden): Lederstil er en overskrift. Utav mediebildet trekker hun seg grunnet manglende tillit og alt styret som har vært, kan det tyde på. Hun virket jo så hyggelig når man så henne i media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 5. september 2024 #4 Del Skrevet 5. september 2024 (endret) Thyra skrev (6 minutter siden): Hun virket jo så hyggelig når man så henne i media. Er ikke alltid en sammenheng mellom det du ser i media og bak lukkede dører. Men ikke vet jeg, kan også være en maktkamp osv. Kun basert på hva jeg har lest. Kjenner ikke saken utover det. Endret 5. september 2024 av goodbeforelong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 5. september 2024 #5 Del Skrevet 5. september 2024 Thyra skrev (5 minutter siden): Hun virket jo så hyggelig når man så henne i media. Skinnet bedrar noen ganger. Hun og den skinnhellige Kjell Ingolf Ropstad var de som jobbet for å få fjernet Knut Arild Hareide. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 5. september 2024 #6 Del Skrevet 5. september 2024 goodbeforelong skrev (4 minutter siden): Er ikke alltid en sammenheng mellom det du ser i media og bak lukkede dører. Men ikke vet jeg, kan også være en maktkamp osv. Kun basert på hva jeg har lest. Kjenner ikke saken utover det. Nei, selvsagt. Har sett mange eksempler på det. Mye falskhet og doble personligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 21. september 2024 #7 Del Skrevet 21. september 2024 Jeg har likt Bollestad, men slik hun fremsto i NRK Debatt, fikk jeg en opplevelse av en person som var mest opptatt av at datoene skulle være rett, enn av hvordan hun selv kunne ha bidratt til situasjonen. Slik mange blir når de ikke klarer å forholde seg til eget ansvar for en situasjon. Jeg fikk et godt inntrykk av Dag-Inge Ropstad på en debatt fra Arendal. Men han og har sunket drastisk etter den "jeg er helt uskyld" fremtoning på NRK Debatt og så en helomvending fra å ikke kunne tenke seg i det hele tatt å lede Krf, til å være super motivert. Ettersom KrF knapt nok er et parti å regne med, blir det hele bare en underholdningssak med bismak og etterhvert et skuldertrekk. Who cares? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiPolitiker Skrevet 22. september 2024 #8 Del Skrevet 22. september 2024 For det første, så viser denne saken at det som tidligere het personalsaker, nå blir varslingssaker, der varsling kan brukes som et anonymt kampmiddel i maktkamper og personkonflikter. Det var neppe intensjonen med lov om varsling, det er ikke utslipp av miljøgifter fra partiledelsen, systematisert korrupsjon i styret osv - fundamentale sider ved selve organisasjonen som det varsles på, det varsles på enkeltperson, og det er faktisk misbruk av en viktig ordning for samfunnet for å forhindre at bedrifter kan tillate seg samfunnsfiendlig og ødeleggene praksis og skjule det ved internt terrorvelde. For det andre, så er det imponerende hvordan han som nå blir sjefen, ser ut til å ha utspilt både Bollestad og hennes nemesis Røise, ved å tilsynelatende støtte opp om varsleren (som vi må anta er Røise, eller flere av Bollestads samarbeidende), ved å først insistere på at han ikke skal bli sjef, at han skal gi seg, og at han bare vil backe de som har lidd urett - deretter så får han ikke samme negative stempelet som de andre anonyme slangene som klager, og kan ta en U-turn hvor han hevder at han nå vil bli sjef, fordi partiet ber ham. I Kr.F skal alle være så beskjedne. Det er helt utrolig hvordan et parti med såkalt pålagt beskjedenhetskultur ender opp med å fostre manipulerende psykopatiske sniker. Rasshøl hele gjengen. Jeg gleder meg over den dårlige behandlingen Bolla fikk, jeg gleder meg over hvor dårlig oppslutning de har, jeg syns bare han som nå blir sjef, skulle fått litt mer pes for sin Machiavelli-tilnærming for å kapre sjefsvervet. Lykkes man ikke i å bli kjendis som kristenpopstjerne, kan man alltids skaffe seg en karriere i politikken. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå