AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Er selv mann, 29. Opplevde her forlede å få orgasme gitt av en annen mann, 27. Må innrømme jeg fikk tidenes orgasme(r), jeg kom mange ganger, alt svartnet. Aldri opplevd å komme så hardt noen gang. Andre som har blitt overrasket av hvor godt sex er med samme kjønn? Anonymkode: eb9de...660 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er selv mann, 29. Opplevde her forlede å få orgasme gitt av en annen mann, 27. Må innrømme jeg fikk tidenes orgasme(r), jeg kom mange ganger, alt svartnet. Aldri opplevd å komme så hardt noen gang. Andre som har blitt overrasket av hvor godt sex er med samme kjønn? Anonymkode: eb9de...660 Hva gjorde han? Sugde, runket, fingret deg, pulte deg? Hva var bedre enn med en kvinne? Hva kan jeg som kvinne lære av det og ta med inn i sexlivet med min kjære? Anonymkode: 6770d...693 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva gjorde han? Sugde, runket, fingret deg, pulte deg? Hva var bedre enn med en kvinne? Hva kan jeg som kvinne lære av det og ta med inn i sexlivet med min kjære? Anonymkode: 6770d...693 Vil tippe strap-on gjør susen Anonymkode: a8243...d33 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hva gjorde han? Sugde, runket, fingret deg, pulte deg? Hva var bedre enn med en kvinne? Hva kan jeg som kvinne lære av det og ta med inn i sexlivet med min kjære? Anonymkode: 6770d...693 Han både runnet meg, sugde meg, fingret meg og pulte meg. Han gjorde alt og det var så vanvittig godt. Det var spesielt da han sugde og fingret meg samtidig og da han pulte og runket meg samtidig at det ble så vilt deilig. Trodde aldri jeg skulle ha skreket under orgasme, men det gjorde jeg da. Var ikke mulig å være stille da det gikk for meg. Var mye lyd før orgasme også. Du må være åpen, spørre kjæresten eller han din sexpartner av hva han liker. Sjekk om han er åpen for å eksprimentere. Vi menn har prostata analt. Den sitter sånn en langefinger inn og opp mot magen. Stimulering av den er vilt deilig, orgasmen er sånn 10 ganger sterkere og varer lenge. Jeg hadde eksprimentert selv og viste det var ekstremt godt. Men ble utrolig overrasket hvor sykt mye bedre det var når en mann gjorde det på meg. Det er jo akkurat like deilig om en kvinne gjør det på han. Enten fingre og suging, dildo eller prostata vibrator. Dette vil åpne himmelriket for mannen du har sex med. Anonymkode: eb9de...660 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vil tippe strap-on gjør susen Anonymkode: a8243...d33 Enig, strap on vil nok gjøre omtrent det en manns penis gjør, men det må være gjensidig og snakk godt sammen først slik at ikke noe kommer brått og plutselig spes med tanke på analstimulering. Anonymkode: eb9de...660
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #6 Skrevet 5. september 2024 Du er homofil eller bifil, ingenting galt i det. Anonymkode: 3bcee...3d3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #7 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du er homofil eller bifil, ingenting galt i det. Anonymkode: 3bcee...3d3 Jeg må definere meg som bifil, spes når jeg gjorde det jeg gjorde og opplevde det så sykt deilig🫶 Anonymkode: eb9de...660 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #8 Skrevet 5. september 2024 Jeg er også mann. Har inntrykk av at jenter som noe høyere BMI enn det som er "riktig" har et bedre sexliv/får serieorgasmer Slanke må mange ganger ha "hjelp" De gode og runde kommer med en gang,og gang på gang. Min erfaring. Er de som aldri har hatt orgasme før dem ble 35 år. En av dem er min kone, hun gikk opp i vekt rett før og etter vi ble et par. Har aldri turt å spurt,men tror alt fra klitoris og hud generelt blir mer følsomt. Anonymkode: 26727...d0c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #9 Skrevet 5. september 2024 Absolutt noe jeg også kunne tenke meg å prøve. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du er homofil eller bifil, ingenting galt i det. Anonymkode: 3bcee...3d3 Må man egentlig være det eller kan det være mer nyansert enn som så? Jeg kunne godt tenkt meg å oppleve, i alle fall én gang, å bli tatt av en annen mann, men jeg har aldri møtt en mann jeg finner seksuelt tiltrekkende og i alle fall ikke romantisk. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er også mann. Har inntrykk av at jenter som noe høyere BMI enn det som er "riktig" har et bedre sexliv/får serieorgasmer Slanke må mange ganger ha "hjelp" De gode og runde kommer med en gang,og gang på gang. Min erfaring. Er de som aldri har hatt orgasme før dem ble 35 år. En av dem er min kone, hun gikk opp i vekt rett før og etter vi ble et par. Har aldri turt å spurt,men tror alt fra klitoris og hud generelt blir mer følsomt. Anonymkode: 26727...d0c Dette stemmer overhode ikke med min erfaring og jeg skjønner ikke helt hva dette har med hovedinnlegget å gjøre. Anonymkode: e31ac...1f6 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #10 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Absolutt noe jeg også kunne tenke meg å prøve. Må man egentlig være det eller kan det være mer nyansert enn som så? Jeg kunne godt tenkt meg å oppleve, i alle fall én gang, å bli tatt av en annen mann, men jeg har aldri møtt en mann jeg finner seksuelt tiltrekkende og i alle fall ikke romantisk. Dette stemmer overhode ikke med min erfaring og jeg skjønner ikke helt hva dette har med hovedinnlegget å gjøre. Anonymkode: e31ac...1f6 Hei. Trådstarter her. Det må du bare prøve, trodde nesten jeg skulle omkomme da han ga meg orgasme analt. Har aldri skreket tidligere, men nå jeg hylte da orgasmen(e)kom🙈 Jeg fikk mange orgasmer. Det er det deiligste jeg noen gang har opplevd og har gjort det mange ganger etter første gang. Har nesten blitt ganske så avhengig…. Jeg tror det selv er mye mer nyansert enn som så. Det er mye mer der, jeg gjør det fordi jeg ville teste og var openminded. Jeg kunne ikke blitt forelsket i en mann, men sex med mann, fysøren så deilig det er. Jeg angrer ikke et sekund, fyflate så deilig det er, jeg blir helt vill og gal da det går for meg. Første gangen jeg har fått serieorgasmer, men det får jeg til gangs og det høres🙈 Du må bare prøve dette, spesielt når du har lyst til å utforske dette. Men klart, du må finne en mann du blir tiltrukket av og som har lyst til å ta deg. Jeg fant ut av det med bestekompisen min, vi er nesten like gamle og keene på å prøve ut med menn. Vi gjør alt, tar hverandre, blow Jobs og fingring, dildo osv. Vi er begge single begge to og ingen vi må skjule våre sex for. Anonymkode: eb9de...660 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #11 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei. Trådstarter her. Det må du bare prøve, trodde nesten jeg skulle omkomme da han ga meg orgasme analt. Har aldri skreket tidligere, men nå jeg hylte da orgasmen(e)kom🙈 Jeg fikk mange orgasmer. Det er det deiligste jeg noen gang har opplevd og har gjort det mange ganger etter første gang. Har nesten blitt ganske så avhengig…. Jeg tror det selv er mye mer nyansert enn som så. Det er mye mer der, jeg gjør det fordi jeg ville teste og var openminded. Jeg kunne ikke blitt forelsket i en mann, men sex med mann, fysøren så deilig det er. Jeg angrer ikke et sekund, fyflate så deilig det er, jeg blir helt vill og gal da det går for meg. Første gangen jeg har fått serieorgasmer, men det får jeg til gangs og det høres🙈 Du må bare prøve dette, spesielt når du har lyst til å utforske dette. Men klart, du må finne en mann du blir tiltrukket av og som har lyst til å ta deg. Jeg fant ut av det med bestekompisen min, vi er nesten like gamle og keene på å prøve ut med menn. Vi gjør alt, tar hverandre, blow Jobs og fingring, dildo osv. Vi er begge single begge to og ingen vi må skjule våre sex for. Anonymkode: eb9de...660 Jeg er gift, men har heldigvis en veldig snill og forståelsesfull kone som også liker å eksperimentere. Det kunne jo vært spennende å f.eks ha med en ekstra 🥰 Anonymkode: e31ac...1f6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #12 Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 10.38): Han både runnet meg, sugde meg, fingret meg og pulte meg. Han gjorde alt og det var så vanvittig godt. Det var spesielt da han sugde og fingret meg samtidig og da han pulte og runket meg samtidig at det ble så vilt deilig. Trodde aldri jeg skulle ha skreket under orgasme, men det gjorde jeg da. Var ikke mulig å være stille da det gikk for meg. Var mye lyd før orgasme også. Du må være åpen, spørre kjæresten eller han din sexpartner av hva han liker. Sjekk om han er åpen for å eksprimentere. Vi menn har prostata analt. Den sitter sånn en langefinger inn og opp mot magen. Stimulering av den er vilt deilig, orgasmen er sånn 10 ganger sterkere og varer lenge. Jeg hadde eksprimentert selv og viste det var ekstremt godt. Men ble utrolig overrasket hvor sykt mye bedre det var når en mann gjorde det på meg. Det er jo akkurat like deilig om en kvinne gjør det på han. Enten fingre og suging, dildo eller prostata vibrator. Dette vil åpne himmelriket for mannen du har sex med. Anonymkode: eb9de...660 Bare så synd at mange menn stenger tilgangen til dette himmelriket, fordi det liksom er så homofilt med noe i rumpa. Jeg har vært klar i årevis. Direkte irriterende å vite at han har slike muligheter, men vil ikke prøve. Anonymkode: 46c61...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #13 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er gift, men har heldigvis en veldig snill og forståelsesfull kone som også liker å eksperimentere. Det kunne jo vært spennende å f.eks ha med en ekstra 🥰 Anonymkode: e31ac...1f6 Så herlig da.🥰 Din kone ville blitt helt sjokkert av å se hvilke orgasmer du får av å bli pult og onanert av en mann samtidig🥰 Hvis dere begge er keene ville jeg forsøkt å få med en mann til, sex med begge, men først og fremst, sex med deg, han knuller deg og kona de gir deg blow job samtidig🥰 Anonymkode: eb9de...660 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #14 Skrevet 7. september 2024 Så bra du fikk den opplevelsen. Høres digg ut. Jeg er selv kvinne og drømmer om sex med en annen kvinne. Har vært i et forhold med en mann over lang tid og har barn med han. Jeg tror det er noe med at vi med samme kjønn kjenner så godt til hva som er deilig. + det pirrer meg veldig bare tanken på sex med en med samme kjønn. Liker den åpenheter for dette som jeg føler kommer mer og mer frem. Ser du definerer deg som bifil. Jeg vet ærlig ikke helt hva jeg er... vertfall åpen. Tror jeg forelsker meg i personer uavhengig av kjønn, bare kjemi er tilstde. Anonymkode: 40dc1...786 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #15 Skrevet 7. september 2024 Lucky man. Jeg har lyst til å tørre å ta det steget du gjorde å gjennomføre det. Men har foreløpig bare blitt med fantasien om å ha sex med en annen mann. Har også drømt om å ha sex med et par der mannen er bifil. Anonymkode: b8f57...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #16 Skrevet 7. september 2024 Skriver under på denne som mann på 41. Hadde en relasjon med en kvinne som tok meg med strap og har aldri i verden opplevd en mer intens orgasme!!! Det er uten tvil en greie med oss menn at stimuli av prostata samtidig som ejakulasjon er en greie. Ikke akkurat noe man diskuterer i dagen, men dersom du ikke har opplevd dette som mann så vet du faktisk ikke hva der er!!! Så kan jo man ha meninger i øst og vest!!! Men jeg velger å tro at enhver mann som har opplevd vet at det er en hinsides opplevelse. Anonymkode: 45a4e...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #17 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 16.45): Skriver under på denne som mann på 41. Hadde en relasjon med en kvinne som tok meg med strap og har aldri i verden opplevd en mer intens orgasme!!! Det er uten tvil en greie med oss menn at stimuli av prostata samtidig som ejakulasjon er en greie. Ikke akkurat noe man diskuterer i dagen, men dersom du ikke har opplevd dette som mann så vet du faktisk ikke hva der er!!! Så kan jo man ha meninger i øst og vest!!! Men jeg velger å tro at enhver mann som har opplevd vet at det er en hinsides opplevelse. Anonymkode: 45a4e...9e5 Høres ut til å være den opplevelsen jeg fikk. Aldri opplevd villere og mer intense orgasmer. De varer og skikkelig leeenge😅 Anonymkode: eb9de...660 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå