Gå til innhold

Hypoallergene merker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hypoallergene merker, spesielt øyenskygge? Vet om Isadora, art deco og korres, men synes de har et relativt kjedelig utvalg

Anonymkode: 5fb99...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idun, men er det noe spesielt du reagerer på? ☺️ Idun er vel i grunnen litt kjedelig om du liker farger, Nyx er kanskje hypoallergen men litt usikker, de sier at de passer sensitiv hud. De er parfymefri og fri fra mye selv om de ikke er merket. Så sjekk ut Nyx. 

Anonymkode: 4d1a4...a95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clinique og Physicians Formula.

Jeg reagerer på Idun og Tikei så mistenker at jeg får eksem av bismuth.

Stort sett på øyelokkene jeg får utslag.

Anonymkode: 014f8...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hva jeg reagerer på, prøvde en øyenskyggepalett fra hm en gang og så ut som om jeg hadde blitt stukket av en bie 😅 ja, idun vet jeg om. Litt kjedelig. Takk til tips om physicians formula og nyx :) tar gjerne imot flere tips

 

-ts

Anonymkode: 5fb99...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du finner ut av hva du reagerer på så vil det hjelpe deg å finne produkter da du kan luke ut produkter med den ingridiensen. Jeg reagerer på mye i hudpleie og sminkejungelen men øyeskygger pleier å gå bra eller i alle fall de jeg kjøper.

Bruker for øyeblikket øyeskygger fra make up store. De har ganske stort utvalg i farger. Har et highlighter pudder fra beautyacts jeg også bruker som øyeskygge uten problem. Har maskara fra Idun og aldri reagert på det men har ikke prøvd noe annen sminke fra dem.

Anonymkode: bcfba...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...