AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #1 Skrevet 5. september 2024 Hei. Vi har et dilemma. Barna skal flytte og bytte barnehage, og jeg har derfor fundert på dette med gaver til ansatte/avdeling osv. Jeg har landet på at det mest riktige er å ha en marsipankake til ansatte på begge avdelinger, og barna skal også få lov til å ha med seg muffins avslutningsdagen. Så kommer dilemmaet. 4åringen ønsker å gi en gave til favoritten sin, som nå jobber på en annen avdeling, men som har fulgt h*n siden starten i bhg, og som ble med over til stor avdeling. (Avd ble splittet i løpet av året). H*n har to favoritter, den andre fikk gave etter første halve året, og har egentlig ingenting med vårt barn å gjøre nå. Er det veldig feil å gi til den ene om barnet ønsker det? Vi voksne har jo ikke lov å ha favoritter men barna har vel lov? 😅 (når det er sagt så er jeg veldig enig med barnet mitt 🤩). Anonymkode: 63f58...08e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #2 Skrevet 5. september 2024 Dropp marispankake, ansatte har ikke tid til å sette seg sammen og spise kake i løpet av arbeidsdagen. Ikke alle kan spise marsipankake heller. Kjøp heller en pose twist, konfekt eller noen fancy fruktkarameller. Ok at barnet gir gave til den ene ansatte så lenge det bare er en symbolsk ting og ikke noe kostbart. Anonymkode: 45530...b68
aerox Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 Hva med å gi gave til den ene i form av morgenlevering eller noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #4 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dropp marispankake, ansatte har ikke tid til å sette seg sammen og spise kake i løpet av arbeidsdagen. Ikke alle kan spise marsipankake heller. Kjøp heller en pose twist, konfekt eller noen fancy fruktkarameller. Ok at barnet gir gave til den ene ansatte så lenge det bare er en symbolsk ting og ikke noe kostbart. Anonymkode: 45530...b68 De har da pause Anonymkode: 6acec...919
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #5 Skrevet 5. september 2024 Når vår gutt slutta i bhg dro vi hjem til favoritten hans med blomster og hjemmelaget kjeks. Tenkte det ble feil å ta de med i bhg, det var til henne. Nå bor vi langt unna henne, og det er 4 år siden han sluttet, de facetimer enda et par ganger i året❤️ Anonymkode: 45c07...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå