Gå til innhold

Hvor tykk strømpebukse bruker du nå i september til hverdagskjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tykk strømpebukse bruker du nå i september til hverdagskjole?

Anonymkode: dbaea...9ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på temperatur. Jeg kler meg ikke etter kalenderen, men etter været.

Anonymkode: a7e8a...330

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke begynt med strømpebukse enda, bor i Oslo, men begynner alltid høsten med 20 den. 

Anonymkode: 98598...3d0

Skrevet

Strømpebukse 😃? Bor i varme Nord Norge 🙂

Anonymkode: 99730...c3a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vanlig 20 eller 40 den. Er ikke nødvendig med noe tykkere på et par måneder enda.

Anonymkode: ff416...1f7

Skrevet

Ingen enda. Fortsatt for varmt for strømpebukser 

Anonymkode: e5226...4a9

Skrevet

I dag er det meldt 27 grader = ingen strømpebukse.

For 3 dager siden lynte og tordnet det og regnet sideveis, opp ned, bak fram og var 12 grader = tykk kabelstrikket strømpebukse. 

I stort sett hele "sommer" har jeg gått  med 20 og 40 den strømpebukse om jeg har brukt kjole . For det har vært en kald, våt og nitrist "sommer"

Jeg er en frysepinne og jeg ser verken på hva andre mennesker går med (at noen går med kjole i desember uten strømpebukser eller bare stay ups har veldig lite å si for hva jeg tar på meg) eller måneden men vær og at jeg ikke fryser.

• Liker 2
Skrevet

Ikke strømpebukse enda. Men bruker lange kjoler på de kjølige dagene.

Anonymkode: 265ae...75c

Skrevet

Har ennå ikke begynt å bruke strømpebukse. Bor i Oslo.

Skrevet
skreppamedleppa skrev (1 time siden):

I dag er det meldt 27 grader = ingen strømpebukse.

For 3 dager siden lynte og tordnet det og regnet sideveis, opp ned, bak fram og var 12 grader = tykk kabelstrikket strømpebukse. 

I stort sett hele "sommer" har jeg gått  med 20 og 40 den strømpebukse om jeg har brukt kjole . For det har vært en kald, våt og nitrist "sommer"

Jeg er en frysepinne og jeg ser verken på hva andre mennesker går med (at noen går med kjole i desember uten strømpebukser eller bare stay ups har veldig lite å si for hva jeg tar på meg) eller måneden men vær og at jeg ikke fryser.

Enig med deg! Ellers synes jeg høsten nesten er den fineste tiden til å bruke kjole og strømpebukser. Tenker på mange flotte og varme høst-farger og kombinere dette med matchende strømper! Blir lekkert😃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig med deg! Ellers synes jeg høsten nesten er den fineste tiden til å bruke kjole og strømpebukser. Tenker på mange flotte og varme høst-farger og kombinere dette med matchende strømper! Blir lekkert😃

:highfive: Kunne ikke sagt det bedre selv. 

F.eks i dag. Veldig fint at jeg endelig har en dag med sommer som jeg ikke har opplevd siden mai omtrent. Men samtidig så er det så fint med høsten å ta frem strømpebukser som gjør hele antrekket komplett og som utgjør så mye av høstens klær, farger, materiale, stoff og stil for meg. Så jeg ser ikke på strømpebukser som noe herk som jeg må og skal vente med lengst mulig for å bevise for andre hvor viking jeg er men heller et nydelig plagg som komplimenterer antrekket i seg selv. Gleder meg nesten til den crispy høstluften og temperaturen som gjør de tykkere variantene av strømpebukser til en naturlig del av garderoben😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg har begynt med tykke strømpebukser i bomull, ull eller fleece for et par uker siden. Enten under bukser eller shorts. Det er ubehagelig å fryse, så hvorfor vente? Vi bor i Norge.

Anonymkode: 4b266...5d5

Skrevet

Har ikke begynt med strømpebukser helt enda. Enten går jeg i bukser eller litt lengre skjørt/bukser hvis det er skikkelig nitriste dager.

Gleder meg til det blir litt kaldere og skikkelig høst, for jeg er klar for strømpebukser, ullgensere og boots.

Ellers bruker jeg 20 eller 40 den stort sett hele vinteren. Skal jeg på jobb så er jeg bare ute når jeg går til og fra bilen f.eks, og da trenger jeg ikke det tykkeste.

Anonymkode: d503c...1d4

Skrevet

Hvilken måned det er er da revnende likegyldig, det er temperatur som gjelder. Akkurat nå er det hetebølge, og 28 grader her jeg bor, og jeg har ikke strømpebukse p i det hele tatt. For to-tre dager siden var det 12 grader, da brukte jeg en 40 den strømpebukse. 

Anonymkode: 101fb...ed9

• Liker 1
Skrevet

Kommer ann på været, nå er det kjempe fin vær i Oslo så dropper strømpebukse helt.

Anonymkode: e36a3...968

Skrevet

Jeg bruker ikke strømpebukse før det er for kaldt for bare legger… Når det er kaldt bruker jeg 100 eller 200 denier. Sort.

Anonymkode: a4199...40f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

229 kroner? De jeg kjøper koster under halvparten...

Jeg betaler ikke så mye... kjøper de på tilbud, mange av gangen. Verdt hver krone, de holder kjempelenge og er helt supre på.

Anonymkode: 76a0e...982

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg betaler ikke så mye... kjøper de på tilbud, mange av gangen. Verdt hver krone, de holder kjempelenge og er helt supre på.

Anonymkode: 76a0e...982

Holder kjempelenge, de blir ikke stygge etter mange vask da? Kommer an på bruken, men jeg prøver å ikke vaske de etter hver gangs bruk. Sitter på kontor, og sparker ofte av meg skoene, og da blir det verken svettelukt eller skitne på andre måter. Tror  vi generelt vasker unødvendig mye?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...