AnonymBruker Skrevet 5. september #1 Del Skrevet 5. september Hunden min har ikke vært i form siden i går. Orker ikke hoppe opp i sofaen selv (hun er liten, så det er høyt), og orker ikke noe særlig på tur. Spist mindre enn vanlig, men er fortsatt interessert i godbiter. I dag er hun omtrent som i går, kanskje ørlite grann sprekere. Hun klarte nettopp å gå opp noen trapper hun ikke orket i går ….og nå mens jeg skriver begynte hun å spise maten sin. Jeg er veldig usikker på om jeg skal se det an litt til eller dra til dyrlegen. Jeg har noe viktig på jobb i dag, som det er vanskelig å være borte fra, men selvsagt hvis hunden er skikkelig syk må den prioriteres. Føler bare at hun er mer «pjusk» enn syk. ….Nå til jeg pause i skrivingen og testet om hun ville leke…og det ville hun. Hadde dere sett dette an eller kontaktet veterinær? Anonymkode: d668a...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #2 Del Skrevet 5. september Hadde i det minste ringt veterinæren. Anonymkode: 68436...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #3 Del Skrevet 5. september Du har ikke noe sånn video/tlf-vetrinær innebakt i forsikring? Anonymkode: 67990...1cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #4 Del Skrevet 5. september Jeg hadde sett det an. Spesielt når det er stigende form Anonymkode: 8e32f...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #5 Del Skrevet 5. september Ringte dyrlegen. Skal se henne an i dag, og fikk time i morgen tidlig for en sjekk hvis hun fortsatt er dårlig. Takk for svar! Anonymkode: d668a...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #6 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 8.22): Hunden min har ikke vært i form siden i går. Orker ikke hoppe opp i sofaen selv (hun er liten, så det er høyt), og orker ikke noe særlig på tur. Spist mindre enn vanlig, men er fortsatt interessert i godbiter. I dag er hun omtrent som i går, kanskje ørlite grann sprekere. Hun klarte nettopp å gå opp noen trapper hun ikke orket i går ….og nå mens jeg skriver begynte hun å spise maten sin. Jeg er veldig usikker på om jeg skal se det an litt til eller dra til dyrlegen. Jeg har noe viktig på jobb i dag, som det er vanskelig å være borte fra, men selvsagt hvis hunden er skikkelig syk må den prioriteres. Føler bare at hun er mer «pjusk» enn syk. ….Nå til jeg pause i skrivingen og testet om hun ville leke…og det ville hun. Hadde dere sett dette an eller kontaktet veterinær? Anonymkode: d668a...8e9 Men herregud, det er en hund ! trekk pusten og ta deg en bolle Anonymkode: cb9ef...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #7 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men herregud, det er en hund ! trekk pusten og ta deg en bolle Anonymkode: cb9ef...88b Var du i tvil om at det var en hund TS snakket om? Tror verken pusteteknikk eller mat hjelper når en er bekymret for kjæledyret sitt. Håper det går bra med hunden din TS. 😊 Anonymkode: df631...f30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #8 Del Skrevet 17. september Jeg drar heller en gang for mye enn en gang for lite, men hunden min er 13 år. Hadde det vært en ung hund hadde jeg nok hatt litt mer is i magen og sett det an. Anonymkode: 7fb3d...a0f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #9 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Var du i tvil om at det var en hund TS snakket om? Tror verken pusteteknikk eller mat hjelper når en er bekymret for kjæledyret sitt. Håper det går bra med hunden din TS. 😊 Anonymkode: df631...f30 En og samme anonym bruker er overalt når det gjelder dyr og skriver bare kvalme ting. Ikke mat egoisten. Anonymkode: 6872d...910 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #10 Del Skrevet 17. september Dette er mye mer alvorlige tegn enn «litt pjusk» og noe man drar til veterinæren med snarlig. Anonymkode: ec477...dba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #11 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette er mye mer alvorlige tegn enn «litt pjusk» og noe man drar til veterinæren med snarlig. Anonymkode: ec477...dba Hun ringte veterinær og fikk time dagen etter om hunden fortsatt var i dårlig form. Regner med veterinæren ikke hadde sagt det, men bedt henne komme på dagen om det hastet. Anonymkode: fa61c...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå