Gå til innhold

Else Koss Furuseth på God morgen Norge nå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sa hun virkelig "din sjuke jævel" til Vår Staude?

Jeg har ingenting imot EKF men kjenner ikke til henne så veldig godt heller. De satt å pratet om den nye boka hun og søsteren hennes har skrevet. Jeg fulgte ikke så veldig godt med. Så sier Vår Staude avslutningsvis at de må ta med seg mennene sine neste gang og da bryter EKF inn at det er det du egentlig vil, ha mennene våre her, din sjuke jævel *latter*.

Jeg ble så flau at jeg skiftet kanal. Hørte jeg riktig her? Jeg synes det var en malplassert spøk...En ting er at hun kan komme med en slik respons på noe han der Markus Neby sier. Eller andre komikere. Men det ble bare flaut når hun sa det til Vår Staude 🙈

Må le litt av meg selv og som virkelig krympet meg her jeg satt 😅

Anonymkode: 81655...1b3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har ingenting imot EKF men kjenner ikke til henne så veldig godt heller. De satt å pratet om den nye boka hun og søsteren hennes har skrevet. Jeg fulgte ikke så veldig godt med. Så sier Vår Staude avslutningsvis at de må ta med seg mennene sine neste gang og da bryter EKF inn at det er det du egentlig vil, ha mennene våre her, din sjuke jævel *latter*.

Jeg ble så flau at jeg skiftet kanal. Hørte jeg riktig her? Jeg synes det var en malplassert spøk...En ting er at hun kan komme med en slik respons på noe han der Markus Neby sier. Eller andre komikere. Men det ble bare flaut når hun sa det til Vår Staude 🙈

Ja, hun sa det. 

Anonymkode: cbc9a...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stakkars Else, så sjalu og bitter bak den falske tjukke og glade dame fasaden.

Anonymkode: 0a585...ac8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en frase hun bruker mye, og betyr vel omtrent det samme som "din luring/sleiping". Jeg reagerer ikke lenger så lenge jeg ikke ser med mine barn, men jeg er ikke spesielt glad i stygge ord.

Anonymkode: 6ee18...c01

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stakkars Else, så sjalu og bitter bak den falske tjukke og glade dame fasaden.

Nei gi deg da! Det var jo tydeligvis humor! Om noe malplassert spør du meg men jeg tolker ikke henne slik du gjør..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en frase hun bruker mye, og betyr vel omtrent det samme som "din luring/sleiping". Jeg reagerer ikke lenger så lenge jeg ikke ser med mine barn, men jeg er ikke spesielt glad i stygge ord.

Anonymkode: 6ee18...c01

Aha. Jeg kjenner som sagt ikke så mye til henne så visste ikke at det er noe hun pleier å si i "hytt og pine". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei gi deg da! Det var jo tydeligvis humor! Om noe malplassert spør du meg men jeg tolker ikke henne slik du gjør..

Oi, du kjenner ikke meg kaller alle damer tykke. Humor vet du 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Prøv å skrive navnet hennes riktig iallefall. Tåpelig det du skriver også!

Anonymkode: d12c7...086

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi, du kjenner ikke meg kaller alle damer tykke. Humor vet du 😉

Litt forskjell på å lese en tekst uten noe emojier og høre noen gapskratte når de sier noe...Da er det noe lettere å tolke hva som er humor. 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok takk for din mening.

Ha en fortsatt fin dag 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og BTW, jeg PRØVDE å skrive navnet hennes riktig 😁 Du må jo se at jeg faktisk prøvde siden du skjønte hvem jeg skriver om 😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er catch-frasen hennes😅 Har hørt henne si det på Norske Talenter tror jeg det var, på Helsekåss Furuseth, hos Asbjørn Brekke. Sikkert noen steder jeg ikke kommer på nå. Husker det hvertfall, fordi jeg reagerte første gang hun sa det. Så sa hun det igjen, og da skjønte jeg at det var en greie.. 

Anonymkode: b89eb...b74

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det sier hun mye. Så de som kjenner til henne, har nok hørt henne si det mange ganger. 

Anonymkode: fe456...9b9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er catch-frasen hennes😅 Har hørt henne si det på Norske Talenter tror jeg det var, på Helsekåss Furuseth, hos Asbjørn Brekke. Sikkert noen steder jeg ikke kommer på nå. Husker det hvertfall, fordi jeg reagerte første gang hun sa det. Så sa hun det igjen, og da skjønte jeg at det var en greie.. 

Ja jeg har ikke fulgt med så mye på henne så jeg har aldri hørt det før 😅 Men det er tydeligvis en greie da 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja jeg har ikke fulgt med så mye på henne så jeg har aldri hørt det før 😅 Men det er tydeligvis en greie da 😆 

Jepp😅 Til hennes forsvar, i de situasjonene jeg har hørt henne si det, har det virket passende, hvis man kan si det. Hun sa det til Asbjørn fordi han ha henne smultringer eller noe, etter at hun hadde (prøvd) å gå ned i vekt, eller noe lignende. Kanskje han "fridde" med den smultringen. Husker det var et eller annet sånn det gikk i😅 Men vet ikke hva som skjedde på God Morgen Norge, om det var malplassert eller ei. Tror hun har brukt det så mye at ordene har mistet betydning for henne😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Streitinger som Vår Staude blir alltid glad når de blir inkludert i rampestreker 

Anonymkode: 14c87...e0c

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Krenk og bli krenka! Herre min krenka skaper! Folk idag tåler INGENTING! Absolutt ingenting. ALT er krenkende idag. Godt ikke Vår Staude er like lettkrenka som det da, ts. :himle: 

Anonymkode: ca6b9...9a6

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Det er en gøyal frase. Hvorfor er det verre å si det til Vår Staude? 

Og finnes det folk som ser på GMN?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun sier dette ofte, det har blitt en greie. 😊

Anonymkode: b2840...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Krenk og bli krenka! Herre min krenka skaper! Folk idag tåler INGENTING! Absolutt ingenting. ALT er krenkende idag. Godt ikke Vår Staude er like lettkrenka som det da, ts. :himle: 

Anonymkode: ca6b9...9a6

Ble ikke krenka i det hele tatt. 

Er det ikke lov å si at man synes noe er malplassert uten å bli kastet på krenka-toget heller nå 🤣 Er jo dere som holder krenka-toget kjørende ironisk nok 😆 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...