Susan Sto Helit Skrevet 22. februar 2006 #21 Skrevet 22. februar 2006 Hadde valgt den av dem hun hadde trivdes mest med å ha ved sin side. Tror ingen hadde reagert uansett hvem av de to du velger.
Gjest Markblomsten Skrevet 22. februar 2006 #22 Skrevet 22. februar 2006 vi skal ha det slik: pappa, mamma, meg, sambo, svigermor, svigerfar. ← Vi skal også ha det slik. Min nærmeste mannlige slekning, det blir da min bror? Altså hennes sønn? Eller min onkel - hennes bror? Ikke meningen å kuppe tråden her, men jeg bare lurer... ← Tror nok det menes din bror ja. Er hvertfall det jeg ville valgt (og tro meg jeg har tenkt og vurdert en del rundt dette)
Trampe Skrevet 22. februar 2006 #23 Skrevet 22. februar 2006 Tror nok det menes din bror ja. Er hvertfall det jeg ville valgt (og tro meg jeg har tenkt og vurdert en del rundt dette) ← Ja, jeg vet det....at du har tenkt i de baner, ja. Jeg tror vi også velger å ha min bror ved mammas side. Da står vi mye friere, og er i balanse når vi skal plassere resten av gjestene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå