Gå til innhold

Vibratoren dimmer taklysene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rar problemstilling. Har fått dimbare spotter på soverommet. Når jeg bruker vibratoren senker lyset seg bittelitt og jeg må skru det opp igjen.

Tør ikke kontakte elektrikeren. Noen tips?

Anonymkode: f047f...254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skru av taklyset imens? 

Anonymkode: 88af4...f82

• Liker 1
Skrevet

Er ikke det bare koselig og mer intimt?

Skrevet

Tenker jo at de har gjort noe galt når de monterte de. Eller er det kanskje ikke så unormalt?

Skrevet

Hva slags vibrator har du egentlig, som får det lokale strømnettet til å bli overbelastet?
FuckMaster 11.000 Mega Thrust Turbo Edition. Må slå inn på seismografen til Geologisk institutt hver gang du tar deg en runde.

/s

• Liker 4
Skrevet
Even Tuell skrev (15 minutter siden):

Hva slags vibrator har du egentlig, som får det lokale strømnettet til å bli overbelastet?
FuckMaster 11.000 Mega Thrust Turbo Edition. Må slå inn på seismografen til Geologisk institutt hver gang du tar deg en runde.

/s

Tror ikke det er overbelastning. Tror det er fordi de er trådløse.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Rar problemstilling. Har fått dimbare spotter på soverommet. Når jeg bruker vibratoren senker lyset seg bittelitt og jeg må skru det opp igjen.

Det virker som du har et frekvensproblem🤔

Hva om du prøver motsatt.. Blir vibratoren påvirket av å dimme lyset?

Skrevet
Even Tuell skrev (6 timer siden):

/s

🤣🤣 

er ikje vibrator i dag trådløs? Min er ikke koblet i en ledning 😅

Anonymkode: 52732...195

Skrevet
Even Tuell skrev (7 timer siden):

/s

Hilti :D

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Det virker som du har et frekvensproblem🤔

Hva om du prøver motsatt.. Blir vibratoren påvirket av å dimme lyset?

Blir vibratoren påvirket av lyset foreslår jeg at lyset kobles til ett godt gammeldags lysorgel. :D

• Hjerte 1
Skrevet
bvp skrev (1 time siden):

Blir vibratoren påvirket av lyset foreslår jeg at lyset kobles til ett godt gammeldags lysorgel. :D

Finnes jo vibratorer som styres av musikk fra telefonen.. skulle gjerne ha sett ei som spilte Dj Mangoo - Eurodancer.
Eller av hun ekstra snille, som ga med wifi-koden🥰

Skrevet

Her er det helt motsatt. Når skrur på lyset, begynner buttpluggen å vibrere. Så kan man justere hastighet med dimmeren. 

Anonymkode: b04e3...bd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om det er fjernkontroll styrt både på lys og vibrator så bruker nok de samme kanal. Veldig mye utstyr bruker 2,4Gb frekvens og da kan de påvirke hverandre. Det er et kjent problem.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...