AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #41 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 12.56): Jeg har tatt botox to ganger mens jeg ammet. Ammer forøvrig fortsatt, og tok botox nå i helga. Første gang var barnet 1,5 år, og jeg skulle bort på jobbreise og fikk derfor ikke ammet på to/tre døgn. Jeg tar botox hos fastlegen (kosmetisk!), og fastlegen har betrygget meg med at botox overhodet ikke går over i morsmelk. Bemerker at det kun gjelder botox som er satt riktig - dvs. ta det hos noen med lang erfaring og medisinsk utdanning. Så lenge du venter i opptil 72 timer så er det absolutt ikke skadelig for barnet😊 Anonymkode: 55284...337 Tusen takk for et relevant svar. Det er dette jeg har lest angående studier, at det er trygt men ønsket å høre erfaring rundt dette. Anonymkode: 6c20b...72f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #42 Skrevet 12. september 2024 Er det den dårlige genetikken deres som gjør at dere ønsker å sprøyte botox i fjestet, og evt. andre steder? Anonymkode: 0ccb6...236
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #43 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det den dårlige genetikken deres som gjør at dere ønsker å sprøyte botox i fjestet, og evt. andre steder? Anonymkode: 0ccb6...236 Troll som deg burde ha injisert botox i fingertuppene❤️ Og tungebånd, men er ikke sikkert du er like tøff i kjeften. Anonymkode: 55284...337 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå