AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Skrevet 4. september 2024 Jeg tror jeg bor i borettslaget med flest skjøre mammaer. Her er det ca 8 mammaer som alle er sinna/såret og ikke snakker med hverandre. Mamma A er forbanna fordi mamma C og D utestengt barnet hennes og ikke ville ta det på alvor. Mamma B har alltid vært i krig med alle i borettslaget, men fant seg en alliert straks Mamma C flytta inn. Mamma C er arrogant og nekter å tro at hennes barn noengang kan gjøre noe galt, og har derfor mista goodwill hos de fleste etter gullungen hennes har gjort diverse rampestreker mot de andre barna. Mamma D er dramaqueen av dimensjoner som helst vil saksøke og melde alt og alle til barnevernet. Mamma E snakker bare med Mamma D, ellers lite styr med henne. Mamma F meldte en gang Mamma D til politiet for vold mot barnet hennes. Mamma H og J nekter å forholde seg til resten av borettslaget. Noen verre? Anonymkode: b8003...2c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Skrevet 4. september 2024 Hvor i landet er dette? Høres ekstremt ut selv om jeg tenker at mange nabolag har elementer av det Anonymkode: 7f01b...edb 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Skrevet 4. september 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor i landet er dette? Høres ekstremt ut selv om jeg tenker at mange nabolag har elementer av det Anonymkode: 7f01b...edb Oschlo. Virkeligheten er verre. Borettslag med mange med lav inntekt og utdanning. Langt oppe i linje 5 land. Anonymkode: b8003...2c6 2
Snabeltann Skrevet 4. september 2024 #5 Skrevet 4. september 2024 Hvordan stiller fedrene til disse barna seg til saken? 😅 Tipper de relaxer sammen ved grillen, og ser ikke problemet... 5 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #6 Skrevet 4. september 2024 1 minutt siden, Snabeltann said: Hvordan stiller fedrene til disse barna seg til saken? 😅 Tipper de relaxer sammen ved grillen, og ser ikke problemet... Ja, egentlig. Ts Anonymkode: b8003...2c6 2 1
Snabeltann Skrevet 4. september 2024 #7 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, egentlig. Ts Anonymkode: b8003...2c6 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #8 Skrevet 4. september 2024 1 minutt siden, Snabeltann said: 🤣🤣🤣 How did you know? Anonymkode: b8003...2c6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #9 Skrevet 4. september 2024 Høres ut som The Real Housewives fra Temu🙃 Anonymkode: 12b68...0e5 8 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #10 Skrevet 4. september 2024 Å fytti 😅😅 Anonymkode: b1d8c...d2f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #11 Skrevet 4. september 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som The Real Housewives fra Temu🙃 Anonymkode: 12b68...0e5 Føles sånn også! Ts. Anonymkode: b8003...2c6 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #12 Skrevet 4. september 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som The Real Housewives fra Temu🙃 Anonymkode: 12b68...0e5 The real housewives of Groruddalen/Dalen Anonymkode: b8003...2c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #13 Skrevet 4. september 2024 Ullevål Hageby?…. Anonymkode: ad45d...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #14 Skrevet 4. september 2024 Ja. Da jeg var relativt nyinnflyttet. Naboene under hadde fest nonstop, de snakket ikke sammen de ropte. Klarte å fornærme naboen over meg da hun i vår første samtale baksnakket familien som bor over henne fordi jeg tilfeldigvis kjenner den familien. Så meldte hun oss til bv på et totalt usant grunnlag (beskrivelsene kunne dog passet for naboene under, men fortsatt sterkt overdrevet). Da hendelsene angivelig hadde skjedd, når hun sendte brev og ringte bv så haddw vi vært på sommerferie i flere uker. Hun har gjort en del andre ting også så det endte med at jeg anmeldte for trakassering. Saken ble henlagt, men hun fikk jo varsel om at hun var anmeldt. Ble stille etter det... Anonymkode: ef40b...238 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #15 Skrevet 4. september 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Da jeg var relativt nyinnflyttet. Naboene under hadde fest nonstop, de snakket ikke sammen de ropte. Klarte å fornærme naboen over meg da hun i vår første samtale baksnakket familien som bor over henne fordi jeg tilfeldigvis kjenner den familien. Så meldte hun oss til bv på et totalt usant grunnlag (beskrivelsene kunne dog passet for naboene under, men fortsatt sterkt overdrevet). Da hendelsene angivelig hadde skjedd, når hun sendte brev og ringte bv så haddw vi vært på sommerferie i flere uker. Hun har gjort en del andre ting også så det endte med at jeg anmeldte for trakassering. Saken ble henlagt, men hun fikk jo varsel om at hun var anmeldt. Ble stille etter det... Anonymkode: ef40b...238 Hvordan et det der nå? Klarte dere å bli venner igjen etter anmeldelse? Ts. Anonymkode: b8003...2c6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #16 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvordan et det der nå? Klarte dere å bli venner igjen etter anmeldelse? Ts. Anonymkode: b8003...2c6 Nei. Ser hun heldigvis "aldri". Men vi hilser ikke, jeg ignorerer henne med mindre jeg har med barna. Da sier jeg hei, men ikke noe mer. Anonymkode: ef40b...238
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #17 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Ser hun heldigvis "aldri". Men vi hilser ikke, jeg ignorerer henne med mindre jeg har med barna. Da sier jeg hei, men ikke noe mer. Anonymkode: ef40b...238 Må være ekstremt vanskelig å leve i et slikt nabolag. Ville faktisk flyttet tror jeg. Hadde blitt deprimert av å ha det slik! «Den jævla naboen» Av Olav Brekke Mathisen anbefaler jeg alle som er interessert i tema å lese Anonymkode: 7f01b...edb 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #18 Skrevet 4. september 2024 mommyaka skrev (1 time siden): He he lukter nytt reality show 🤣 Ja, tror det kunne blitt litt gøy det der. Her vi bor er det pappaer med trillevogn ute på joggeturer med vogna vendt forover hele turen. Er ikke akkurat noe kvalitetstid når pappaene jogger og glor ned alle pupper og rumper de passerer på turen mens ungene sitter i sin egen alene boble for de har skjønt at pappa ikke skal forstyrres.. Anonymkode: 1b818...2be 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #19 Skrevet 4. september 2024 Når kommer neste episode ut, ts? Anonymkode: 82fd4...835
Gaia Skrevet 4. september 2024 #20 Skrevet 4. september 2024 Hadde jeg bodd i et slikt borettslag, så hadde jeg flytta. 🤪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå