AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Del Skrevet 4. september Noen som jobber som healer her? Er det lønnsomt? Jeg vurderer å lage ENK fordi mange spør om hjelp og jeg har hjulpet mange, men jeg føler ikke jeg kan bruke meg helt opp heller, har jo en 100% jobb også. Tenker kanskje jeg kunne gått ned i stilling og heller jobbet mer med healingen, men vet ikke om det er lønnsomt? Anonymkode: d4411...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Hvilke evner mener du å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Del Skrevet 4. september goodbeforelong skrev (6 minutter siden): Hvilke evner mener du å ha? Det var ikke det jeg spurte om. Spurte andre som jobber som healer om deres erfaring, og de vet hva jeg snakker om. Diskusjoner rundt temaet healing i seg selv kan vi ta i en annen tråd Anonymkode: d4411...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 4. september #4 Del Skrevet 4. september Skjønner. Google har ført mange på rett vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #5 Del Skrevet 5. september Jeg tenker at å ta penger for å gjøre ingenting er scamming og du burde skamme deg om du tar penger ut av syke hender. Utnyttelse av sårbare mennesker. Anonymkode: 95dea...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå