AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Del Skrevet 4. september Hei. Hvis det er alvorlige rykter som spres om deg i bygda du bor av en person som er tidligere venn, hvor alle kjenner alle. Hvordan håndterer man slikt ? Det er en lang historie, som en vanskelig å forkorte. I tillegg er vedkommende min nabo.. Hvordan gjøre dette saklig om vedkommende også har blokkert deg overalt. Anonymkode: 58bee...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Hvorfor er du blokkert? Anonymkode: 4201f...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei. Hvis det er alvorlige rykter som spres om deg i bygda du bor av en person som er tidligere venn, hvor alle kjenner alle. Hvordan håndterer man slikt ? Det er en lang historie, som en vanskelig å forkorte. I tillegg er vedkommende min nabo.. Hvordan gjøre dette saklig om vedkommende også har blokkert deg overalt. Anonymkode: 58bee...988 Da ville jeg forsøkt å få kontakt med vedkommende på annet vis. Jeg ville nok bare konfrontert personen på saklig vis. De som kjenner deg godt, vet hva som stemmer og ikke - og spør deg om det de har hørt før de bestemmer seg for hva de skal tro. Så leit at du har havnet i denne situasjonen! Anonymkode: 455cd...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Del Skrevet 4. september Jeg ville vel ignorert vedkommende. Om noen spør så oppklar, og ellers så er det vel bare å vente på at de får noen andre å snakke om? Jeg tenker det er forsøk på psykisk terror fra din tidligere venn, men at det bare funker om du bruker masse tid og krefter på kvele ryktene og dele Sannheten. Da blir du stresset og oppkavet selv og din tidligere gode venn får gleden av å lage masse drama. Ikke morsomt å sladre om noen som ikke bryr seg. Anonymkode: ef2b1...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Del Skrevet 4. september Om det er usannt, må du bare fortsette å leve som at det er usannt. Om noen sier noe til deg, fortell dem sannheten. Fortell sannheten til dem du kjenner, så de også kan spre ordet om hva som faktisk er ekte. Er det noe som setter deg i fare, kanskje snakk med politiet? Anonymkode: 12835...374 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #6 Del Skrevet 4. september Overse det og glem det . Om litt er det et annet rykte som er interessant og du er glemt. Beste medisin mot rykter og sladder er å ignorere for da er det ikke gøy å sladre mer. Anonymkode: bfe3a...bd0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå