Gå til innhold

Hva skjer med alle reklamer som inneholder fødsler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er helt tilfeldig, men har i det siste fått opp så mye reklamer der damen skal føde og mannen ikke viser å bry seg fordi tingen det reklameres for er viktigere.  
Jeg blir fysisk uvel av ordet fødsel og egentlig alt som har med det å gjøre. Om det kommer en scene i en film elns så sliter jeg med å ikke brekke meg. Sikkert barnslig, men skjønner ikke poenget. Jeg applauderer alle kvinner som føder altså, det er ikke ment som direkte kvalmt mot dere 🤢🤢🤢 Kan bare ikke tenke meg det hjelper på salg i det hele tatt. 

Anonymkode: 76112...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig.  Jeg har gitt opp å diskutere med kollegaer og bekjente.  Når jeg sier at det verste som kunne skjedd meg, er å få barn.  At jeg ikke hater barn og digger tanteungen og ungene til venninner , men at tanken på å få egne barn byr meg imot, tror de meg ikke.  Jeg føler egentlig mest medlidenhet  på  gravide kvinners vegne enn lykke. Men folk nekter å tro det. Åh ikke snakk deg selv ned.  Du hadde blitt en fantastisk mor. Ja det er akkurat det.  Jeg hadde ofret meg selv og elsket barnet, men hatet livet mitt.  Nære venner forstår akkurat hva jeg mener, men kollegaer og folk jeg ikke kjenner så godt, skal prøve å overbevise meg og overtale meg til å få barn. Og trygler meg om å skifte mening før overgangsalderen slår til.  De føler og føler,  men har ikke et fungg av innsikt. Det er jeg så møkkings føkkings lei av 

Endret av Laraa
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (18 minutter siden):

Enig.  Jeg har gitt opp å diskutere med kollegaer og bekjente.  Når jeg sier at det verste som kunne skjedd meg, er å få barn.  At jeg ikke hater barn og digger tanteungen og ungene til venninner , men at tanken på å få egne barn byr meg imot, tror de meg ikke.  Jeg føler egentlig mest medlidenhet  på  gravide kvinners vegne enn lykke. Men folk nekter å tro det. Åh ikke snakk deg selv ned.  Du hadde blitt en fantastisk mor. Ja det er akkurat det.  Jeg hadde ofret meg selv og elsket barnet, men hatet livet mitt.  Nære venner forstår akkurat hva jeg mener, men kollegaer og folk jeg ikke kjenner så godt, skal prøve å overbevise meg og overtale meg til å få barn. Og trygler meg om å skifte mening før overgangsalderen slår til.  De føler og føler,  men har ikke et fungg av innsikt. Det er jeg så møkkings føkkings lei av 

Ja, helt enig

Anonymkode: 76112...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...