Gå til innhold

Hva liker du best ved å bli ridd av dama di?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste med denne stillingen? Og hva liker du minst?

Er det deilig å se kvinnen din i denne vinkelen uansett om hun er slank eller ei?

Anonymkode: 452f3...d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er egentlig å se dama. Om jeg først har sex med en dame, så syntes jeg allerede hun er sexy. Vinkel er irrelevant.

Utover at det er digg å se dama, så gir det meg ikke så mye å bli ridd. Jeg får feks ikke orgasme av det. Jeg foretrekker å ikke bli ridd.

Anonymkode: 12167...6e0

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

se dama, kna brystene hennes, leke med klitten hennes, holde om rumpa, se og kjenne henne oppå meg mens hun kommer, komme likt med henne, la kuken bli melket for varm sæd

Anonymkode: 655e3...559

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Fin utsikt og at man får seg en pause i arbeidet 😆

Anonymkode: 79b4f...406

• Liker 2
Skrevet

Utsikten er det aller beste. I tillegg kan det lekestue med puppene. 😊

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva er det beste med denne stillingen? Og hva liker du minst?

Er det deilig å se kvinnen din i denne vinkelen uansett om hun er slank eller ei?

Anonymkode: 452f3...d41

Det beste med stillingen er utsikten utsikten man får. Jeg tenner veldig på konen min og formene hennes og utsikten blir da alfa omega. Men, kommer veldig sjelden av å bli ridd så ikke den optimale stillingen for den biten.

Anonymkode: 78c9f...2ac

• Nyttig 1
Skrevet

Se og kjenne på hennes kropp. Samtidig som hun styrer showet. Kjenne hun klemme rundt kuken mens hun rir. 

Anonymkode: e747e...dd1

• Nyttig 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Se hennes kropp,de fine formene og de glødende øynene.  Å hun kommer nesten hvergang hun rir meg,jeg kommer også av at hun rir.

Skrevet

Noen ganger er det sinnsykt deilig å bli tatt hardt. Men først bør vi ta det rolig, helst bare med å terge meg med tuppen av pikken.. for så å la den bare gli ut og inn mens vi ser på hverandre. Og at hun gradvis øker takten jo mere opphisset vi bli.. og at hun gnikker klitten mot meg, det gjør meg så enormt kåt. Duvende bryster som kan kysses, for hver gang hun bøyer seg i takten. Klemme henne hardt på rompa, og la neglene rispe over ryggen hennes. I`m already in heaven🥰

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, Smeltemann said:

Se hennes kropp,de fine formene og de glødende øynene.  Å hun kommer nesten hvergang hun rir meg,jeg kommer også av at hun rir.

Det forutsetter jo at man faktisk blir ridd av noen som har bra kropp. Det er jo ikke tilfellet for de aller flest.

Anonymkode: 2b0d5...313

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det forutsetter jo at man faktisk blir ridd av noen som har bra kropp. Det er jo ikke tilfellet for de aller flest.

Ikke?  Jeg synes min partner er hel perfekt,hadde jeg ikke syntes det hadde hun ikke vært min partner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Joda det er det, men jeg liker jo alle typer kroppsform og farger. Har sett en rekke kvinner som er BBW.. Altså "Big Beautiful Women"❤️

Men jo, de kan absolutt å ri, og akrobatikk er ikke noe problem. Så "vakkert" og "tenning" er vanskelig å beskrive og overbevise, Det er bare det at de er litt vanskelig å overbevise.. men når de først har gitt meg sjansen, blir gjensynsgleden høy🥰

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det siste hekken før vanngraven.

Skrevet

Digre pupper og stor mage som klasker og smeller over hele meg.

Anonymkode: 50466...e2f

• Hjerte 1
Skrevet

Helheten. Nyte at en kvinne har lyst på meg, og setter seg oppå meg. Få ei deilig fitte tredd nedover kuken min. At det er hun som har styringen/kontrollen. Nyte utsikten. Ha hendene frie til å bruke dem der jeg vil/ der hun vil at jeg skal bruke dem. Å se hennes nytelse, tenner meg enda mer, og er minst like deilig som min egen.

Anonymkode: 5e8f2...8c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Digre pupper og stor mage som klasker og smeller over hele meg.

Anonymkode: 50466...e2f

Mener du det, eller er du ironisk?

Anonymkode: e48a7...93e

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og avsporinger.

Matas, mod.

• Hjerte 1
Skrevet
Smeltemann skrev (På 5.9.2024 den 11.43):

Ikke?  Jeg synes min partner er hel perfekt,hadde jeg ikke syntes det hadde hun ikke vært min partner. 

Den du siterte høres ut som en bitter incel som aldri får pult uansett😆

Anonymkode: e7257...eac

• Nyttig 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den du siterte høres ut som en bitter incel som aldri får pult uansett😆

Anonymkode: e7257...eac

Ok 🥳🥳🥳🥳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...