AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Skrevet 4. september 2024 Hvor ofte kan man be om samtaler hos ambulant akutt team på dps? Jeg har ikke noe poliklinisk behandler så dette er jo eneste tilbud. Jeg har vært der 2 ganger på 2 måned nå. Dere som har hatt med de å gjøre hvor mange ganger var du der for samtale? Og sa de noe om hvor mange ganger du kunne komme? Anonymkode: 725bf...19d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #2 Skrevet 4. september 2024 Kan du ikke ringe Rop tjeneste i kommunen om dere har? Eller legevakt. AAT er vel til det er veldig akutt. Anonymkode: ce5ad...afe
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Skrevet 4. september 2024 Jeg har hatt flere runder med ambulant team over mange år. I starten når det har vært krise har jeg hatt daglig kontakt, enten at de har vært hjemme hos meg, eller via tlf. Jeg har forstått det som at de gir hjelp etter behov - og at de også har sengeplass å tilby på døgnenheten om man skulle trenge det. Jeg er veldig fornøyd med - og glad for tilbudet fra ambulant team. Anonymkode: bfe77...4c8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Skrevet 4. september 2024 Jeg hadde samtale med de ca 1 ganger i uka i noen mnd mens jeg ventet på å få time på DPS. Anonymkode: 8ea33...f9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå