Gå til innhold

Hjem til en fyr. Fornuftig, nei?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som jeg har kjent lenge, men ikke sett hverandre på 5-6år. Vi fikk opp kontakten på snap og vil møte meg kjapt, han har alltid vist interesse og vi rotet litt i ungdommen uten sex. Kan noen gi meg enkle, gode råd? Hva om det blir sex, er det ene og alene min feil og jeg har gått i den såkalte datingfella alle snakker om. Han sier han er ute etter forhold og er ferdig med dating, vi er 39 begge to, så vi vet godt hva vi gjør. Det var en grunn til at han tok kontakt med meg sa han

Anonymkode: 77946...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ikke du vil at det skal legges opp til sex så møter du han ute.

Anonymkode: 4dcf7...bb2

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener det er noen sin feil å ha sex, så bør du droppe det.

Ha sex om dere begge vil, dropp det om en av dere ikke vil. Dropper han deg etter sex så får du avklart at han bare var ute etter sex. Det er ikke så stor greie som folk skal ha det til....

Anonymkode: aa079...b96

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å snakke om at dere skal ta det rolig før daten? Forøvrig er det ikke verdens undergang å sex på første date hvis begge har lyst. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (2 minutter siden):

Hva med å snakke om at dere skal ta det rolig før daten? Forøvrig er det ikke verdens undergang å sex på første date hvis begge har lyst. 

Ja, det er helt greit å ha sex med en som jeg ikke trenger å bli needy etter etterpå. Som singel på andre året så trenger jeg litt oppmerksomhet og kos for den saksskyld. Jeg må isåfall være flink til å sperre ute følelsene. Klart vi har jo gira hverandre opp litt på snap. Er bare glad dette er en erfaren mann som muligens også er lei av ONS. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er helt greit å ha sex med en som jeg ikke trenger å bli needy etter etterpå. Som singel på andre året så trenger jeg litt oppmerksomhet og kos for den saksskyld. Jeg må isåfall være flink til å sperre ute følelsene. Klart vi har jo gira hverandre opp litt på snap. Er bare glad dette er en erfaren mann som muligens også er lei av ONS. 

Hvis du hopper rett til sengs med han så er det en mulighet for at hele relasjonen baseres på sex, så hva er du ute etter egentlig? Dere har jo allerede lagt opp til sex via snap sier du, er du da fornøyd med at det bare blir sex mellom dere? Det er egentlig veldig dumt å bedrive sexsnakk med en fyr du ikke har noe på gang med enda, da er det fort gjort at han tenker bare sex med deg.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du hopper rett til sengs med han så er det en mulighet for at hele relasjonen baseres på sex, så hva er du ute etter egentlig? Dere har jo allerede lagt opp til sex via snap sier du, er du da fornøyd med at det bare blir sex mellom dere? Det er egentlig veldig dumt å bedrive sexsnakk med en fyr du ikke har noe på gang med enda, da er det fort gjort at han tenker bare sex med deg.

Han skriver han tenker på meg men tar det med en klype salt. Det kan gå begge veier med å ha sex etterpå, tror det handler mer om hvordan man oppfører seg etter sex. Menn er ofte mettet etter et ligg mens vi damer trenger mer oppmerksomhet fra han. Snakker av erfaring;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R E B O U N D.

Du er lett tilgjengelig, han trenger ikke bruke masse energi på å bli kjent med deg fordi han allerede vet hvor han har deg.

Er det virkelig dette du vil?

Anonymkode: e9ccd...5d3

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

R E B O U N D.

Du er lett tilgjengelig, han trenger ikke bruke masse energi på å bli kjent med deg fordi han allerede vet hvor han har deg.

Nei fordi jeg har avvist han tidligere.  Han var ganske overrasket over at jeg tok kontakt. Det er han som har vært på her , ikke jeg 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han skriver han tenker på meg men tar det med en klype salt. Det kan gå begge veier med å ha sex etterpå, tror det handler mer om hvordan man oppfører seg etter sex. Menn er ofte mettet etter et ligg mens vi damer trenger mer oppmerksomhet fra han. Snakker av erfaring;) 

Jaja da er det bare å vente på tråd 325 fra deg med enda en fyr som prøver å bli kvitt deg uten å få det til.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jaja da er det bare å vente på tråd 325 fra deg med enda en fyr som prøver å bli kvitt deg uten å få det til.

Ja, mener det er en helt lik tråd for noen dager siden på akkurat samme tema.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Akkurat det jeg tenkte og😂😂

Anonymkode: 17501...832

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge opp til sex å første date er ikke en god ide om du ønsker noe varig. Det tror jeg du vet veldig godt. Joda, det kan en sjelden gang bli noe mer ut av det, men sannsynligvis har du gitt han det han hadde størst behov for, og da er det ikke nødvendligvis like interessant å fortsette. Har han i det heletatt vist interesse for deg som person i kontakten nå? Dine interesser, dine fremtidsønsker, dine verdier? Hvis det kun har gått på det fysiske så er det akkurat det du får. Om du ønsker et forhold er det viktig at du viser hvem du er og dine verdier. Hvis du tenker at sex med en gang er helt greit for deg, så kjør på! Hvis det ikke er helt i forhold til dine verdier så skal du selvfølgelig ikke sette deg i den situasjonen! Hvis han ikke respekterer det så er han ikke noe å samle på heller.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

R E B O U N D.

Overtenking.

Som gjør at man aldri prøver og feiler, og til slutt finner gull der man ikke trodde det fantes. 

For 20 år siden takket jeg ja til å komme på middag til en mann jeg nettopp hadde møtt, som også var nylig singel, og fra feil del av landet ut i fra hva jeg helst så for meg. 

Det har vært 20 veldig fine år, med en dønn solid mann som aldri har sviktet meg eller såret meg på noen måte. 

Lurer på hvordan livet mitt hadde vært om jeg skulle puttet alle menn i en bås basert på hva jeg trodde intensjonene var, hatt 3,5 nøytrale dates for hjemmedate, ventet akkurat 18 dager med sex, og telt minimum to timer før jeg svarte på en melding 😜

Anonymkode: 419a7...880

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Overtenking.

Som gjør at man aldri prøver og feiler, og til slutt finner gull der man ikke trodde det fantes. 

For 20 år siden takket jeg ja til å komme på middag til en mann jeg nettopp hadde møtt, som også var nylig singel, og fra feil del av landet ut i fra hva jeg helst så for meg. 

Det har vært 20 veldig fine år, med en dønn solid mann som aldri har sviktet meg eller såret meg på noen måte. 

Lurer på hvordan livet mitt hadde vært om jeg skulle puttet alle menn i en bås basert på hva jeg trodde intensjonene var, hatt 3,5 nøytrale dates for hjemmedate, ventet akkurat 18 dager med sex, og telt minimum to timer før jeg svarte på en melding 😜

Det er en koselig historie❤️Problemet her er imidlertid ts sin historikk med 300 andre menn, hvor sex er hovedfokus og hun villig hopper til køys med dem alle, og blir kun brukt til sex. Så en endring av atferd er det som må til. Det var også lettere før, i ungdommen var det gjerne ikke mer enn litt kyssing og evt sex på en fest som skulle til, så var man sammen. I voksenlivet og i dag er det desverre veldig annerledes. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det er en koselig historie❤️Problemet her er imidlertid ts sin historikk med 300 andre menn, hvor sex er hovedfokus og hun villig hopper til køys med dem alle, og blir kun brukt til sex. Så en endring av atferd er det som må til. Det var også lettere før, i ungdommen var det gjerne ikke mer enn litt kyssing og evt sex på en fest som skulle til, så var man sammen. I voksenlivet og i dag er det desverre veldig annerledes. 

Hva er det du babler om? 

Hvor står det at jeg var i tenårene for 20 år siden?

Og hvor har TS skrevet opp og ned om sexlivet, utover at hun som singel på andre året ikke har noe i mot litt kos igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det du babler om? 

Hvor står det at jeg var i tenårene for 20 år siden?

Og hvor har TS skrevet opp og ned om sexlivet, utover at hun som singel på andre året ikke har noe i mot litt kos igjen? 

Jeg snakker ikke om deg, du er irrelevant for denne diskusjonen. Ts er en velkjent gjenganger på dette forumet, med femti tusen innlegg om samme problematikk, så innlegget mitt er ment til henne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det verste er jo at hun spiller opp til sex før engang har møtt mannfolka, og skjønner ikke etterpå at mannfolka bare er interessert i sex med henne 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Som jeg har kjent lenge, men ikke sett hverandre på 5-6år. Vi fikk opp kontakten på snap og vil møte meg kjapt, han har alltid vist interesse og vi rotet litt i ungdommen uten sex. Kan noen gi meg enkle, gode råd? Hva om det blir sex, er det ene og alene min feil og jeg har gått i den såkalte datingfella alle snakker om. Han sier han er ute etter forhold og er ferdig med dating, vi er 39 begge to, så vi vet godt hva vi gjør. Det var en grunn til at han tok kontakt med meg sa han

Jeg tror det er veldig vanlig å treffe igjen gamle venner når en er voksen. Vet mange som har gått fra ekteskap til bekjente på fb listen. Tror det handler litt om å slippe begynne helt forfra, isen er på en måte brutt. Om du møter han hjemme så må du jo ikke ha sex, men veien fra sofaen til sengen er jo ofte kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva snakker du om? Er det du som snapper opp alle lignende tråder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...