AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Del Skrevet 4. september 2024 Har noen erfaring med denne rasen? Hvor mange turer/tisseturer går dere? Anonymkode: 8296d...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #2 Del Skrevet 4. september 2024 Maaaange, liten hund - liten blære. Er en grunn til at småhunder bruker lang tid på å bli stuerene. Anonymkode: a7ea5...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Del Skrevet 4. september 2024 Flere enn 3 ganger ut per døgn? Jeg tenker på en voksen hund, ikke en valp, for jeg vet den kommer til å trenge mange turer ut. Jeg er vant til å gå 3 turer med min forrige hund, så jeg lurer på hvor mange ganger jeg må gå ut med en Bichon Frisé når valpestadiet er over. Anonymkode: 8296d...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Del Skrevet 4. september 2024 Vi går 3 turer til dagen ene turen ca 1.5-2 timer og to på ca 45 min + de går ut i hagen for å tisset når vi er hjemme gir beskjed når de trenger å gå ut. Våre er glad i turer så ofte lenger turer i helgene. Den gamle vi hadde nekta å gå langt når det regnet. Kan virkelig anbefale bichon frisé er veldig allsidig rase Anonymkode: 075d9...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #5 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi går 3 turer til dagen ene turen ca 1.5-2 timer og to på ca 45 min + de går ut i hagen for å tisset når vi er hjemme gir beskjed når de trenger å gå ut. Våre er glad i turer så ofte lenger turer i helgene. Den gamle vi hadde nekta å gå langt når det regnet. Kan virkelig anbefale bichon frisé er veldig allsidig rase Anonymkode: 075d9...4b3 Ja, dette er en rase jeg kunne tenkt meg. Har hørt at det er en fin selskapshund, litt lik den jeg hadde før. Liker både korte og lengre turer. Det passer meg perfekt i hverdagen. Når jeg leser om rasen, så ser jeg at den ikke krever mer enn 30-40 minutter tur til sammen per døgn. Jeg har ikke tid til å gå så mye tur som du, men planlegger ca 1 time totalt hver dag. Ts Anonymkode: 8296d...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå