Gå til innhold

Bichon Frisé

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen erfaring med denne rasen? Hvor mange turer/tisseturer går dere?

Anonymkode: 8296d...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maaaange, liten hund - liten blære. Er en grunn til at småhunder bruker lang tid på å bli stuerene. 

Anonymkode: a7ea5...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn 3 ganger ut per døgn? Jeg tenker på en voksen hund, ikke en valp, for jeg vet den kommer til å trenge mange turer ut. Jeg er vant til å gå 3 turer med min forrige hund, så jeg lurer på hvor mange ganger jeg må gå ut med en Bichon Frisé når valpestadiet er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går 3 turer til dagen ene turen  ca 1.5-2 timer  og to på ca 45 min + de går ut i hagen for å tisset når vi er hjemme  gir beskjed  når de trenger å gå ut. Våre er glad i turer så ofte lenger turer i helgene. Den gamle vi hadde nekta å gå langt når det regnet.   Kan virkelig  anbefale bichon frisé  er veldig  allsidig  rase

Anonymkode: 075d9...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi går 3 turer til dagen ene turen  ca 1.5-2 timer  og to på ca 45 min + de går ut i hagen for å tisset når vi er hjemme  gir beskjed  når de trenger å gå ut. Våre er glad i turer så ofte lenger turer i helgene. Den gamle vi hadde nekta å gå langt når det regnet.   Kan virkelig  anbefale bichon frisé  er veldig  allsidig  rase

Anonymkode: 075d9...4b3

Ja, dette er en rase jeg kunne tenkt meg. Har hørt at det er en fin selskapshund, litt lik den jeg hadde før. Liker både korte og lengre turer. Det passer meg perfekt i hverdagen. Når jeg leser om rasen, så ser jeg at den ikke krever mer enn 30-40 minutter tur til sammen per døgn. Jeg har ikke tid til å gå så mye tur som du, men planlegger ca 1 time totalt hver dag. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...