AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Skrevet 4. september 2024 Opplever dere at love handlesene er mer synlig når dere er oppblåst? Er det andre steder enn magen du merker oppblåstheten? Anonymkode: 1ea87...0e1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Skrevet 4. september 2024 Mage,bryst og stumpen. Kinn. Generelt alle de stedene det har lagt seg kos/fett🙂 Anonymkode: 550d4...038
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Skrevet 4. september 2024 Jeg merker det på ansikt og mage. Love handles merker jeg i tillegg veldig når jeg har økt kortisol i kroppen (i perioder med emosjonelt stress/angst ig deprsjon). Hvis jeg da fokuserer på å regulere nervesystemet og å senke kortisolen, så forsvinner det nokså raskt. Sukker merker jeg også veldig godt på love handles! 2 uker uten sukker, så forsvinner de helt. Anonymkode: 2b359...3ce
TomSawyer Skrevet 4. september 2024 #5 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg merker det på ansikt og mage. Love handles merker jeg i tillegg veldig når jeg har økt kortisol i kroppen (i perioder med emosjonelt stress/angst ig deprsjon). Hvis jeg da fokuserer på å regulere nervesystemet og å senke kortisolen, så forsvinner det nokså raskt. Sukker merker jeg også veldig godt på love handles! 2 uker uten sukker, så forsvinner de helt. Anonymkode: 2b359...3ce Huffda..bare å kjøpe inn masse smågodt da vettu..😆 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #6 Skrevet 4. september 2024 47 minutter siden, TomSawyer said: Huffda..bare å kjøpe inn masse smågodt da vettu..😆 Hæ? Anonymkode: 2b359...3ce
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #7 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hæ? Anonymkode: 2b359...3ce Jo,da får man en mer struttende og myk mage vel. Anonymkode: 550d4...038
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #8 Skrevet 6. september 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Jo,da får man en mer struttende og myk mage vel. Anonymkode: 550d4...038 Men så er det ingen som har det optimalt i kroppen ved økt kortisol og dsregulert nervesystem kontra et regulert et. Det har langt mer å si enn at noen ønsker å se meg med en struttende og myk mage heldigvis 😉 Anonymkode: 2b359...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå