AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Del Skrevet 4. september 2024 Vi har nylig fått oss en katt og den har akkurat tisset på sakosekken til datteren min. Hva skal jeg gjøre nå 🥺 kaste den? Eller vaske den.... synes det er ekkelt! Anonymkode: 012b8...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 4. september 2024 #2 Del Skrevet 4. september 2024 Sakkosekker føles akkurat som en kattedo. Det kommer til å skje igjen og igjen, snakker av erfaring her, med flere katter og flere forskjellige sakkosekker. Like greit å bare innse at katt og sakkosekk ikke fungerer i samme hus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Del Skrevet 4. september 2024 Bare å kaste 😂 dette trekker inn og ned i kulene. Og dette kommer til å skje igjen. Anonymkode: 94b3e...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. september 2024 #4 Del Skrevet 4. september 2024 En saccosekk er vanligvis vanntett og trekket er avtagbart så jeg hadde tatt det av og vasket det og sett om det hjelper. Vi har for øvrig alltid hatt katt og ingen av dem har noen gang tisset i en saccosekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #5 Del Skrevet 4. september 2024 Arkana skrev (6 minutter siden): En saccosekk er vanligvis vanntett og trekket er avtagbart så jeg hadde tatt det av og vasket det og sett om det hjelper. Vi har for øvrig alltid hatt katt og ingen av dem har noen gang tisset i en saccosekk. Jeg får ikke tatt av treket til denne saccosekken 🙈🙉 Anonymkode: 012b8...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. september 2024 #6 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får ikke tatt av treket til denne saccosekken 🙈🙉 Anonymkode: 012b8...07d Ah, det var dumt. Hvis du vil prøve å redde saccosekken har vi god erfaring med Hagerty skumrengjøringsmiddel (finnes på bl.a. Jernia og Maxbo). Den sprayer du på og gnir godt inn med en børste og lar tørke og støvsuger etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #7 Del Skrevet 4. september 2024 Arkana skrev (15 minutter siden): Ah, det var dumt. Hvis du vil prøve å redde saccosekken har vi god erfaring med Hagerty skumrengjøringsmiddel (finnes på bl.a. Jernia og Maxbo). Den sprayer du på og gnir godt inn med en børste og lar tørke og støvsuger etterpå. Du får jo ikke UT og bort kattepisset med den metoden der!? Du står jo bare og gnir pisset bedre inn i stoffet. Det fjerner overhodet ingenting. Sprayen du anbefaler er sikkert parfymert og kan kanskje delvis overdøyve stanken av piss, kanskje ikke. Uansett er pisset der. Hiv hele saccosekken på søppelhaugen er mitt råd. Du får aldri fjernet kattetiss av noe sånt, når trekket ikke kan tas av og gjennomskylles i en vaskemaskin. Anonymkode: bb36f...596 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. september 2024 #8 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får jo ikke UT og bort kattepisset med den metoden der!? Du står jo bare og gnir pisset bedre inn i stoffet. Det fjerner overhodet ingenting. Sprayen du anbefaler er sikkert parfymert og kan kanskje delvis overdøyve stanken av piss, kanskje ikke. Uansett er pisset der. Hiv hele saccosekken på søppelhaugen er mitt råd. Du får aldri fjernet kattetiss av noe sånt, når trekket ikke kan tas av og gjennomskylles i en vaskemaskin. Anonymkode: bb36f...596 Hvis trekket ikke kan tas av er det sannsynligvis vanntett. Det betyr at ingenting har trukket inn i saccosekken, det ligger bare utenpå trekket. Slike skumrengjøringsmiddel krystalliserer tisset slik at det tørker og kan støvsuges ut etterpå. Det er derfor det brukes på tepper, møbler og annet som ikke kan vaskes i maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå