AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Del Skrevet 4. september Jeg går på diett, der man skal helst spise frokost, lunsj, middag og kvelds. Men jeg våkner som regel sent å får aldri spist frokost. Derfor får jeg bare tre måltider om dagen. Lurte derfor på om visst jeg bare tar lunsjen og frokosten sammen. Sånn at jeg får i meg de kaloriene jeg skal ha. Så spiser jeg bare frokosten og lunsjen samtidig. Noen som vet? Eller har noen tips? Anonymkode: bb38a...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Tre måltider om dagen er da ganske normalt for mange, og det er mange som også dropper frokost og har første måltid senere på dagen. Ingen problemer med å spise lunsj som første måltid, og du kan også bare legge inn et ekstra mellommåltid ved behov. Om du kombinerer hva du egentlig har tenkt å spise frokost og lunsj i et måltid, så må du heller se på mengden i de måltidene og hva de utgjør sammen. Jeg hadde f.eks ikke orket å spise 4 brødskiver og 2 frukt som dagens første måltid, og ville heller da hatt et mellommåltid. Anonymkode: 201d2...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå