Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjorde det slutt med mannen på mandag, og han kutter plutselig ut kontakten. Kjenner jeg angrer. Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: b8aa3...616

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde du forventet når du gjorde det slutt?

Anonymkode: 23ba7...155

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet

Ingenting? Du har gjort det slutt, så klart kutter han kontakten. Er ikke gitt at man ønsker en videre relasjon og kontakt etter å ha blitt dumpet. Så fremst man ikke har barn og må, eller at man har blitt enige om at man har det best som venner. Hva forventet du? 
Det er forøvrig for sent å angre på et brudd når man først har gjort det, at man føler på det er helt naturlig, men relasjonen er for alltid ødelagt. Hvordan skal man ha tillit til en person som gjorde det slutt, og tillit til at forholdet er solid? Går ikke. Lær av dette - neste gang så gjør du det ikke slutt før det er veloverveid. Om det er det, hold deg til avgjørelsen du tok!

Anonymkode: 47274...647

• Liker 3
Skrevet

Hva hadde du egentlig forventet? At han skulle trygle og be? Du har gjort det slutt med ham, det er helt naturlig å kutte kontakten da?

• Liker 7
Skrevet

Fortsette med det du starta. Du gjorde det slutt, han gjør det enkelt for deg. Hva mer vil du? 

• Liker 1
Skrevet

Si til ham at det var en prank. Så suger du snørra ut av tissen hans.

Anonymkode: d184f...463

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har du sluttet med han og hvordan gikk det, var det en krangel eller heftig diskusjon?

Anonymkode: 21763...dcd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du sluttet med han og hvordan gikk det, var det en krangel eller heftig diskusjon?

Anonymkode: 21763...dcd

Og hvordan er det bedre? Ingen mann vil vel være med en dame som gjør det slutt som en spøk, så å vinne han tilbake på den måten går nok ikke 

Anonymkode: e0977...db0

Skrevet

La ham være i fred, ikke kontakt ham. Han bør ikke belastes med å være i en relasjon med noen som ikke vet hva de vil. 

Anonymkode: c5af1...3d6

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Og hvordan er det bedre? Ingen mann vil vel være med en dame som gjør det slutt som en spøk, så å vinne han tilbake på den måten går nok ikke 

Hvor skriver TS det var en spøk? 

Endret av Q2012
Skrevet

Jeg gikk fra min, angrer fortsatt som en hund, flere år etterpå. Det skjedde i en mental breakdown, så jeg hadde ikke gjort det om jeg var "på plass" psykisk. Men jeg får ikke gjort noe med det, det er ødelagt for alltid, og det må jeg leve med. 😭

Men i ditt tilfelle ville jeg prøvd å snakke med han, legge deg langflat og se om det er håp. Da vet du i alle fall at du har prøvd i det minste..

Anonymkode: 46f1c...949

Skrevet
Q2012 skrev (Akkurat nå):

Hvor skriver TS det var en spøk? 

Jeg siterte feil person. Se kommentar #6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gjorde det slutt med mannen på mandag, og han kutter plutselig ut kontakten. Kjenner jeg angrer. Hva bør jeg gjøre? 

Du bør gå videre. Rett og slett.

Anonymkode: e6028...091

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker det er et klart signal om at han respekterer ditt valg, og at han ikke vil la deg få muligheten til å ombestemme deg. 
Selvsagt kan du alltids prøve å få han tilbake, men hvorfor skulle du det? Hva angrer du på? Hvorfor gjorde du det slutt? Hva skal bli annerledes? Og hvordan skal han noen gang kunne slappe av og stole på deg igjen? 
Tenk litt nøye igjennom svarene på disse spørsmålene. For du bør ha veldig klare og sikker svar. Holder ikke bare å si at du angrer og vil ha han tilbake

Anonymkode: 1e3bc...b63

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

La han være i fred. Det er nok en grunn til at han ikke vil ha kontakt. Du kan ikke slå opp ene dagen og så forvente at han kommer løpende til deg et par dager etterpå... 🤔 Kanskje han har innsett at han ikke vil være  et forhold med deg. Da er ikke løsningen å "mase" på han. 

• Liker 1
Skrevet

Det har ikke gått mange dagene, la det lande litt. 

Anonymkode: f3f75...0a7

Skrevet

Husk at du gjorde det slutt for en grunn. Skriv ned alle årsakene og kikk på det hver gang du angrer. Og han kjører vel silent treatment for at du skal straffes.

Anonymkode: 7eaf9...ddd

• Liker 2
Skrevet

Han er vel lei seg pga bruddet. Det kan være vondt å snakke med deg. Og om han trenger trøst, så er det jo bedre å snakke med en venn enn å få trøst av eksen.

Anonymkode: fc18d...d47

Skrevet

Forholdet er jo over uansett. Om han vil ha noe seriøst vil jo han aldri ha deg mer, du har bevist at du ikke er til å stole på. Om alt du er er en sædbøtte så kan du fint trygle han om å ta deg tilbake.

Anonymkode: 9610e...2aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Forholdet er jo over uansett. Om han vil ha noe seriøst vil jo han aldri ha deg mer, du har bevist at du ikke er til å stole på. Om alt du er er en sædbøtte så kan du fint trygle han om å ta deg tilbake.

Anonymkode: 9610e...2aa

Voksent. Enten eller altså, giftemål eller sædbøtte

Anonymkode: 47274...647

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...