Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nyfødt på snart fire uker og er dermed endel våken på natt for amming/flaske. Baby er også tidvis ganske urolig som gjør til at enkelte netter er vi mer våkne enn vi sover. For å «overleve» har jeg knasket i meg sjokolade, men det begynner å bli litt vel mye sjokolade nå🙈 hva spiser dere som nattmat for å holde ut? Kom gjerne med tips. Gidder ikke kommentarer fra dere som ikke spiser noe med mindre dere har konkrete tips eller tidligere erfaringer

Anonymkode: c2cf1...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har nyfødt på snart fire uker og er dermed endel våken på natt for amming/flaske. Baby er også tidvis ganske urolig som gjør til at enkelte netter er vi mer våkne enn vi sover. For å «overleve» har jeg knasket i meg sjokolade, men det begynner å bli litt vel mye sjokolade nå🙈 hva spiser dere som nattmat for å holde ut? Kom gjerne med tips. Gidder ikke kommentarer fra dere som ikke spiser noe med mindre dere har konkrete tips eller tidligere erfaringer

Anonymkode: c2cf1...66e

Hadde samme problem med sjokoladen og chips 🙈   Jeg har nå oppkuttet frukt, gulrot, agurk etc i kjøleskapet hele tiden.. Smaker ikke like godt  😉 men det gjør nytten og er sunnere i det minste 😋 Samt termokopp med drikke og masse isbiter oppi. 

Anonymkode: 67f26...10a

Skrevet

Det er mye du kan ha ferdig i kjøleskapet! Type kjøleskapsgrøt, yoghurt som du bare tar litt granola oppå (og har du ferdig oppkuttet frukt som du kan ha oppå blir det jo rene desserten), påsmurt brødskive etc.

Anonymkode: 055f0...3e2

Skrevet

Bananer er gull

Anonymkode: a06c3...4b1

Skrevet

Spiser en del frukt. Druer og bananer mest. Og masse småtomater.

før gikk det masse sjokolademelk. Måtte bare slutte å kjøpe inn. 

Anonymkode: 17ca6...115

Skrevet

Frukt, bakst (pizzasnurrer, horn etc) 

Anonymkode: 2cdf5...421

Skrevet

Vann!

Anonymkode: a2de3...95f

Skrevet

Frukt, gulrot, lompe med ost og skinke, pizzasnurrer , rundstykker.. Ting som kan spises enkelt med en hånd uten for mye gris 😅

Anonymkode: 9917e...bd3

Skrevet

Aprikoser, druer, jordbær, blåbær, rosiner, hasselnøtter og valnøtter. Enkelt og greit.

Skrevet

Jeg hadde matpakke og vann på nattbordet, så jeg kunne spise mens baby ammet. Tok også med niste på trilletur. Smørte brødskiver, stort sett. 

Anonymkode: 42992...683

Skrevet

Bananer, sjokolademelk og polarbrød! Alt går rett i melka 😂😂

Skrevet

Har aldri spist på natten jeg. 
Men jeg gikk ikke ut av soverommet heller, lå i sengen og ammet, og lagte til og med mme på nattbordet og lå i sengen og ga flaske. Minst mulig opp om natten.0

Anonymkode: f0bab...955

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...