AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Skrevet 4. september 2024 Har nyfødt på snart fire uker og er dermed endel våken på natt for amming/flaske. Baby er også tidvis ganske urolig som gjør til at enkelte netter er vi mer våkne enn vi sover. For å «overleve» har jeg knasket i meg sjokolade, men det begynner å bli litt vel mye sjokolade nå🙈 hva spiser dere som nattmat for å holde ut? Kom gjerne med tips. Gidder ikke kommentarer fra dere som ikke spiser noe med mindre dere har konkrete tips eller tidligere erfaringer Anonymkode: c2cf1...66e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #2 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har nyfødt på snart fire uker og er dermed endel våken på natt for amming/flaske. Baby er også tidvis ganske urolig som gjør til at enkelte netter er vi mer våkne enn vi sover. For å «overleve» har jeg knasket i meg sjokolade, men det begynner å bli litt vel mye sjokolade nå🙈 hva spiser dere som nattmat for å holde ut? Kom gjerne med tips. Gidder ikke kommentarer fra dere som ikke spiser noe med mindre dere har konkrete tips eller tidligere erfaringer Anonymkode: c2cf1...66e Hadde samme problem med sjokoladen og chips 🙈 Jeg har nå oppkuttet frukt, gulrot, agurk etc i kjøleskapet hele tiden.. Smaker ikke like godt 😉 men det gjør nytten og er sunnere i det minste 😋 Samt termokopp med drikke og masse isbiter oppi. Anonymkode: 67f26...10a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Skrevet 4. september 2024 Det er mye du kan ha ferdig i kjøleskapet! Type kjøleskapsgrøt, yoghurt som du bare tar litt granola oppå (og har du ferdig oppkuttet frukt som du kan ha oppå blir det jo rene desserten), påsmurt brødskive etc. Anonymkode: 055f0...3e2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Skrevet 4. september 2024 Bananer er gull Anonymkode: a06c3...4b1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #5 Skrevet 4. september 2024 Spiser en del frukt. Druer og bananer mest. Og masse småtomater. før gikk det masse sjokolademelk. Måtte bare slutte å kjøpe inn. Anonymkode: 17ca6...115
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #6 Skrevet 4. september 2024 Frukt, bakst (pizzasnurrer, horn etc) Anonymkode: 2cdf5...421
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #8 Skrevet 4. september 2024 Frukt, gulrot, lompe med ost og skinke, pizzasnurrer , rundstykker.. Ting som kan spises enkelt med en hånd uten for mye gris 😅 Anonymkode: 9917e...bd3
Miomino Skrevet 4. september 2024 #9 Skrevet 4. september 2024 Aprikoser, druer, jordbær, blåbær, rosiner, hasselnøtter og valnøtter. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #10 Skrevet 4. september 2024 Jeg hadde matpakke og vann på nattbordet, så jeg kunne spise mens baby ammet. Tok også med niste på trilletur. Smørte brødskiver, stort sett. Anonymkode: 42992...683
Petra200 Skrevet 4. september 2024 #11 Skrevet 4. september 2024 Bananer, sjokolademelk og polarbrød! Alt går rett i melka 😂😂
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #12 Skrevet 5. september 2024 Har aldri spist på natten jeg. Men jeg gikk ikke ut av soverommet heller, lå i sengen og ammet, og lagte til og med mme på nattbordet og lå i sengen og ga flaske. Minst mulig opp om natten.0 Anonymkode: f0bab...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå