sicario Skrevet 4. september #21 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): De fleste jeg har vært med opplever det som tennende å gjøre noe partneren nyter, selv om det ikke gir enn selv noen direkte stimuli. Det har ingenting å gjøre med å være snill. Anonymkode: 7edd8...f87 Det gir ikke meg direkte seksuell stimuli å bruke finger, tunge og lepper på partneren min. Gleden i det for min del er hennes nytelse av det jeg gjør. Hadde ikke hun hatt noe glede og nytelse av det, så hadde det jo vært meningsløst av meg å skulle gjøre det. Jeg kan godt like analsex med en som liker det. Men det kunne ikke i min villeste fantasi falle meg inn å ha analsex med en som selv ikke liker det. Jeg får ikke noe glede ut av å motta oralsex. Hvorfor i all verden skulle min partner da ville utføre oralsex på meg… Poenget her er at det er uvanlig å ha glede av å bli utført seksuelle handlinger på, eller utføre selsuelle handlinger på en som ikke har glede av det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #22 Del Skrevet 4. september de fleste damene jeg har ligget med har likt å ri. hun yngste hoppet opp og ned, men lærte seg fort å variere takten. damene liker jo at jeg tar på klitten deres, holder om rumpa, klasker litt på rumpe eller knar brystene deres. ofte kommer de veldig intenst i cowgirl,og jeg elsker å se pikke jage inn og ut av fitta og å kjenne at hun kniper musklene sammen i det hun kommer og regelrett melker pikken min for varm sæd Anonymkode: e16cb...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #23 Del Skrevet 4. september Jeg elsker å være på topp! Varierer om jeg gnikker, går opp og ned, lener meg fremover, lener meg bakover, sitter rett opp og ned eller sitter baklengs. Jeg føler meg sexy når mannen betrakter meg mens jeg rir og det er digg å være i kontroll innimellom. Både jeg og mannen finner stor nytelse av at jeg er på topp. Jeg får også veldig god kontakt med bekkenbunnen, så jeg kommer lettere også. Mannen kommer derimot litt "for raskt" med meg på topp (han sier det er mye på grunn av det visuelle samt stimulien det gir), så jeg må justere meg litt for å få ham til å holde ut. Anonymkode: 691b3...96a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #24 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg skjønner at mange her lar partner gjøre ting man ikke liker og har en partner som nyter å gjøre ting partner ikke liker. Jeg har bare til gode å møte en slik mann. Du missforstår litt. Jeg kan ta et eksempel. Jeg får ingenting ut av å slikke kjæresten min, og ville ikke savnet det om hun ikke ønsket det. Men jeg liker det fordi jeg liker at hun nyter. Og det er der forskjellen er, selv om jeg ikke får noe fysisk stimuli av det, så liker jeg det pga hun nyter det. I motsetning til det du beskriver, hvor du ikke vil gjøre noe om du ikke får nytelse selv. Anonymkode: 81bfa...4ee 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #25 Del Skrevet 4. september Jeg elsker å være øverst, får alltid orgasme da ☺️ Anonymkode: db6b4...ae8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 4. september #26 Del Skrevet 4. september De partnerne jeg har vært med har enten likt å ri eller syns det har vært en ok ting å gjøre, i hvert fall for en stund. Det har i alle fall vært en av stillingene vi har i sortimentet. Varierer nok litt med dagsformen vil jeg tro. Selv elsker jeg å bli ridd. Elsker å ha henne over meg og føle på "å bli tatt", at hun har kontrollen. Det er min absolutte favoritt. Henne øverst er ikke bare en stilling, det er en hel kategori av stillinger. Favoritten blant dem er vel denne, hvor hun sitter nærmest på fanget mitt. Det er nært, intimt og jeg kommer ganske langt inn i henne. Nydelig å komme med henne så tett inntil meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå