Gå til innhold

BDSM for nybegynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har truffet en mann som har blitt kjæresten min som har det samme ønsket som meg om å utforske dette, hvor han er dominant og har kontroll. Det føles både spennende og litt skummelt, vi snakker en del om det, men jeg kjenner at dette utfordrer meg på en helt ny måte, selv om jeg 100% har lyst. Forslag til hvordan vi skal gå fram, hva vi skal tenke på her for å finne litt ut hvordan vi skal utforske grensene våre?

Anonymkode: 8cac9...ea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk stoppord, prat sammen, skynd dere langsomt, tenk sikkerhet.

En sånn sjekkliste (grensesettingsskjema) kan være fint.

Ta vare på hverandre og ha det gøy.

• Liker 1
Skrevet

Mine beste tips er å ta små steg, prat godt sammen og vær totalt ærlige.

Vær helt ærlige både med dere selv og hverandre. Ting som virker gøy i fantasien, kan slå feil ut i praksis. Derfor må dere avtale et stoppord og ikke nøle med å bruke det. Det er bedre å ta et steg tilbake, enn å gå for fort frem. Avtal (før dere tar klærne av) hva dere ønsker å prøve på forhånd (eller i det minste avtal hva han har lov til å kreve/gjøre med deg) og snakk sammen etterpå  (med klærne på) om hvordan det føltes, hva som var bra/ikke bra og hva dere har lyst til å utforske mer.

Husk at det finnes mange varianter av BDSM. Dere kan tenne på noen og ha avsky for andre. Jeg vet f.eks. at jeg ikke vil bli snakket nedsettende til, men at det er mye annet jeg synes er supergodt på en spennende måte.

• Hva tenker dere om bondage? Kanskje dere kan prøve litt forsiktig. Begynn med noe enkelt. Kanskje bare hendene bundet ut til siden. Hva med blindfold? PS: Husk alltid sikkerhet og lær dere noen gode knuter eller bruk håndjern. 
  • Hva tenker dere om smerte? Litt lett spanking eller kanskje lek med kaldt og varmt vann?
  • Hva med kommandoer? Kanskje dere kan gjøre det dere allerede gjør, på en dominant måte. F.eks. i stedet for at han spør deg om å gjøre forskjellige ting (eller du gjør det på eget initiativ), så la ham kommandere deg til å gjøre det: "Spre beina!", "Ri meg!" etc.
  • Hva med å la ham bestemme en hel kveld? Og du gjør som han sier (husk å bruke stoppordet).

Husk at å være dominat er ikke å være en egoistisk drittsekk. En dominant er mer som en leder eller regissør som bestemmer det som skal skjer. En dominant tar ansvar og avgjørelser slik at partneren kan få oppleve gleden i å gi slipp og overgi seg i tillit. 

Tar dere vare på hverandre, så kan dette bli fint for begge. Mannen min og jeg har brukt lang tid på å utforske og lage våre varianter som vi trives med. Vi har hentet mange ideer fra diverse nettsider, men fasiten på hva vi synes er godt, sitter vi på og det kan ingen andre definere for oss. 💜

• Nyttig 4
Skrevet

Ta ..eeehhmm museskritt... snakk og debatter  de tingene dere muligens allerede vet dere begge tenner på.

Bli trygge på hverandre. Og fortsett å snakke om temaet utvid det med ... museskritt... Til neste stadige.

Kominikkaksjon Er og skal alltid være i høysetet 

Det meste bør prøves minst tre fire ganger

Da med en grundig og god prat om det

Ofte kan det være ørsmå nyanser som gjør om det er vondt eller godt.

Så 

Åpenhet våge å snakke ærlighet tillit respekt og kunne justere seg...Er utrolig viktig.

Du vet om du har sugd tusenvis av ganger ...eller slikket fitte tusenvis av ganger ... så må en være klar over det som funket på de tusenvis ....ikke nødvendigvis funker på den du skal gjøre det med akkurat nå--..

Litt hardere   litt mer til venste    litt mykere    og JAAA   akkurat slik.............

Så SNAKK og ta MUSe skritt....

Og husk dere lever bare en gang så PRØV.............

M@ster

• Liker 1
Skrevet

Det er lurt å lese seg opp på hvor viktig det er med after care. Det er mange nybegynnere som hopper over denne viktige delen.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Meowmere skrev (7 minutter siden):

Det er lurt å lese seg opp på hvor viktig det er med after care. Det er mange nybegynnere som hopper over denne viktige delen.

Signerer denne! Jo røffere sex, jo viktigere blir kosen etterpå. 

Ingen/for lite after care = sub har lett for å føle seg dårlig og tatt for gitt. Og dom bør forsikre seg at sub er ok. Hekt fundamentalt for videre sex og selvfølelse. 

Anonymkode: c830c...ecf

Skrevet

Ta det sakte, begynn i det små. Samtale om det i etterkant. Hvordan føltes det? Er det noe vi vil utforske mer eller ikke? 

Husk bdsm er og kan være mye. 

Anonymkode: c830c...ecf

Skrevet
Meowmere skrev (1 time siden):

Beklager  jeg glemte  virkelig aftercare....akk å ve

M@ster

Skrevet
Master1 skrev (3 minutter siden):

Beklager  jeg glemte  virkelig aftercare....akk å ve

M@ster

Som sagt, fort gjort å hoppe over for nybegynnere.

Skrevet
Meowmere skrev (Akkurat nå):

Som sagt, fort gjort å hoppe over for nybegynnere.

Skratter  er vel ikke akkurat det da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...