AnonymBruker Skrevet 4. september #1 Del Skrevet 4. september Noen som vet noe om helgetillegg som spl? Anonymkode: 98b32...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #2 Del Skrevet 4. september Det er sMme lønnstillegg lørdag og søndag. 133,3% er hellidagstillegg og er bare helligdager. Anonymkode: e212a...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #3 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er sMme lønnstillegg lørdag og søndag. 133,3% er hellidagstillegg og er bare helligdager. Anonymkode: e212a...ea3 *samme* Anonymkode: e212a...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Del Skrevet 4. september Helligdagstillegg 133% er kun på helligdager som jul og påske. Lørdag/søndag tillegg er mye lavere, typ 26-30% og gjelder fra midnatt fredag til midnatt søndag. Det er ingen forskjell på lørdag og søndag. Anonymkode: bc717...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #5 Del Skrevet 4. september Kommer an på hva du jobber som og hvor du jobber. Leger får sjelden helgetillegg, og helligdagstillegg varierer fra sted til sted. Usikker på hva teknisk ansatte, kantine og renhold får. Anonymkode: ed3cb...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #6 Del Skrevet 4. september Takk! Et spørsmål til: når jeg jobber kveld på lør og søndag, vil jeg da få kveldstillegg oppå helgetillegg? TS Anonymkode: 98b32...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #7 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk! Et spørsmål til: når jeg jobber kveld på lør og søndag, vil jeg da få kveldstillegg oppå helgetillegg? TS Anonymkode: 98b32...9da Ja Anonymkode: 467a6...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet 4. september #8 Del Skrevet 4. september Men nb, jobber du overtidsvakt får du kun overtid, og ikke tillegg for kveld og eller helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå