Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Joda, han har sikkert mange kvinnelige fæns her, men jeg må få uttrykke min frustrasjon! Makan til smørslesk mannfolk skal man lete lenge etter! Det stramme trynet som forteller en halvtørr kommentar om neste dansepar, tar på gullguttsmilet sitt og snur seg med det mot scenen! Sekke ut! Stakkar ninni
Gjest Aloha Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Syns Henriette Lien også er talentløs som programleder jeg, men.... hun er jo absolutt ikke veltalende eller humoristisk! "Her står jeg med dere begge to. Dere er to fantastiske dansere begge to..." etc...snakk om å gjenta seg selv. Et minstekrav for å være programleder bør være at man har et god flyt over språket og god humor, samt kan variere ordbruken. Se på Solveig Kloppen f.eks., et prakteksempel!
moka Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 ja dem er dårlige begge 2. særlig han. skjønner ikke hvorfor han er med engang jeg.
Gjest baby-E Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 skjønner ikke hvorfor han er med engang jeg. ← han er vel med fordi han er en god danser og har en del peiling på dans tenker jeg..
hilli Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Han var med i(hvis jeg ikke tar helt feil) Popstjerne eller hva det nå het, det programmet som resulterte i den fantastiske popgruppen Cape. De kunne jo synge og danse de som var med der, sikkert derfor han er programleder. Egentlig så syns jeg ikke han er så ille, han blekner liksom litt ved siden av monstret Henriette Lien. Hun ser virkelig ikke bra ut med det enorme håret og den fæle sminken, rett og slett skummel.
Søtpotita Skrevet 21. februar 2006 #8 Skrevet 21. februar 2006 Egentlig så syns jeg ikke han er så ille, han blekner liksom litt ved siden av monstret Henriette Lien. Hun ser virkelig ikke bra ut med det enorme håret og den fæle sminken, rett og slett skummel. ←
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #9 Skrevet 21. februar 2006 Jeg er i grunnen enig i utstemmingen ja
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #10 Skrevet 21. februar 2006 Solveig Kloppen er jo helt talentløs! Blir så flau at jeg må svitsje kanal når hun prøver å være morsom!! Arrg...Plutselig kommer det noen klovner inn på scenen, og det eneste hun siser er "oj, der var det noen klovner" hahhah - så tragisk!!
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #11 Skrevet 21. februar 2006 Årh bruk egen tråd til å snakke om utstemninger, her baksnakker vi kun programlederne i dansefeber
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #12 Skrevet 27. februar 2006 Der er han igjen gitt! Er han stein eller? Husker jo ingenting og må bruke lappene sine hele tiden og blir stille 5 sekunder for å huske hva han skal si! Og han snakker bare med sin høyre ansiktsdel også! Gi han sparsken!!!
Gjest Aloha Skrevet 27. februar 2006 #13 Skrevet 27. februar 2006 Der er han igjen gitt! Er han stein eller? Husker jo ingenting og må bruke lappene sine hele tiden og blir stille 5 sekunder for å huske hva han skal si! Og han snakker bare med sin høyre ansiktsdel også! Gi han sparsken!!! ← Jeg er så enig, så enig, Towelie!!!! Idag har jeg irritert meg voldsomt over hvor TALENTLØS det går an å bli. Han ser på lappen sin tre ganger i løpet av EN setning, hallo! Han klarer jo ikke å pugge to setninger utenat, et minimumskrav for å bli programleder skulle jeg tro.. Og Henriette snakker feil hele tiden. Herregud! Hadde jeg vært sjef i TV Norge ville jeg nok revet meg i håret i frustrasjon av at jeg betaler de to for jobben. Huff, nå var jeg stygg, men ærlig!
aline Skrevet 27. februar 2006 #14 Skrevet 27. februar 2006 jeg skjønner at det kanskje er vanskelig å finne to personer som både kan danse, er kjent og kan lede ett program, men idag var han ille ja. at han er slesk er liksom en ting, men han husket seriøst ingenting av hva han skulle si idag, pinlig å måtte lese lapper også TENKE før han klarer å si hva som står på lappen. Henriette synes jeg er grei nok, hun prater ihvertfall mer naturlig og klarer seg uten lapper. bedre med noen taleleifer en å stoppe opp hvert femte ord man skal si for å lese og tenke litt på hvordan man skal si ordet... på direktesending. han er sikkert flink til å danse, men han gjør seg dårlig som programleder.
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #15 Skrevet 28. februar 2006 Noen bør vise han denne tråden så kan han forbedre seg bittelitt! Jeg regner med denne tråden blir aktuell mandag igjen, og kanskje kanskje tilogmed etter reprisen på lørdag!!
Gjest lilletroll Skrevet 28. februar 2006 #16 Skrevet 28. februar 2006 De er HELT ubrukelige som programledere begge to!!!
kallamilla Skrevet 28. februar 2006 #17 Skrevet 28. februar 2006 Synes hun Lien gjør en god jobb, jeg. Men makkeren hennes virker alt for usikker og utilpass i rollen!
Lillie Skrevet 28. februar 2006 #18 Skrevet 28. februar 2006 Huff, jeg gremmes over begge! Syns de er utrolige dårlige programledere. I går ble jeg stort sett sittende å irritere meg over dem.
Gjest Aloha Skrevet 28. februar 2006 #19 Skrevet 28. februar 2006 Huff, jeg gremmes over begge! Syns de er utrolige dårlige programledere. I går ble jeg stort sett sittende å irritere meg over dem. ← Ja, heeeelt enig! Ble helt oppgitt hver gang en av de åpnet munnen. Syns ikke Lien er noe bedre selv om hun klarer seg uten lapper heller, hun snakker jo feil grammatisk i HVER setning hun lirer ut av seg. Dårlig jobbet, TV Norge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå