Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde MA i Juni. Har alltid hatt stabile sykluser på 28-30 dager. Første etter MA var på 36 dager, nå er jeg på andre og 38 dager og ingen tegn til TR. Vanskelig å fortsette å prøve. Noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: fd326...8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt at man opplever ustabil syklus etter MA. Kan ta kroppen og hormonene en stund og stabilisere seg igjen. Tok rundt 4 mnd her før syklus var normal igjen. 

Anonymkode: 81e3f...10b

Skrevet

Takk, frustrerende når vi bare ønsker å prøve igjen🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk, frustrerende når vi bare ønsker å prøve igjen🙈

Ja det er frustrerende. Jo lengre på vei man var, jo lengre tid kan det ta - selv om det for noen normaliserer seg med en gang. 

Har du fått sjekket at hcg nådde 0? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er frustrerende. Jo lengre på vei man var, jo lengre tid kan det ta - selv om det for noen normaliserer seg med en gang. 

Har du fått sjekket at hcg nådde 0? 

Huff ja, litt krevende. Dro i babyshower til en venninne samme dag som jeg fikk vite at det ikke var liv og den ene etter den andre får barn, føles litt tungt. Men samtidig så prøver jeg å se på alle de tingene vi kan gjøre før vi får barn, så har booket et par reiser og gifter oss om 1 måned, så prøver å legge energien der (godt å bare få luftet ut til noen i samme situasjon) jeg tok ikke blodprøve, men testene var negative etter et par uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...