AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #1 Skrevet 4. september 2024 Er det noen som har tatt privat ultralyd i slutten av svangerskapet? Vi har lyst til å se "babyen" når den er litt større inne i magen samt som en liten forsirking om at alt fremdeles er bra. Hvilken uke ville dere valgt da? Jeg er nå passert uke 28 Anonymkode: 03117...cb8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #2 Skrevet 4. september 2024 Er en del som tar 3D ultralyd på den tiden. Jeg har ikke gjort det selv. Stolte på at bevegelsene betyr at baby har det bra. Det blir forresten vanskeligere å se noe jo lengre det går, for det blir så trangt. På trvselskontroll etter termin skjønte vi ikke noe som helst på ultrald-skjermen. Anonymkode: 640da...42b
Melus Skrevet 4. september 2024 #3 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det noen som har tatt privat ultralyd i slutten av svangerskapet? Vi har lyst til å se "babyen" når den er litt større inne i magen samt som en liten forsirking om at alt fremdeles er bra. Hvilken uke ville dere valgt da? Jeg er nå passert uke 28 Anonymkode: 03117...cb8 Hvis du ønsker å ta 3D ultralyd bør du gjøre det ganske kjapt, ellers blir det vanskelig å se barnet godt.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Skrevet 4. september 2024 Mange har 3D/4D UL i denne tiden. Frem til uke 32 kan man få ganske greit innsyn. Etter det er det som regel trangt og vanskelig å få sett særlig. Tok UL her uke 36, men kun for å sjekke i forhold til seteleie. Da ser man veldig lite på UL pga str. Så lenge du kjenner bevegelser som du skal så vil nok ikke en UL kunne si mer om alt er normalt eller ei enn tidligere.. Anonymkode: 183df...6fe
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #5 Skrevet 4. september 2024 Jeg hadde masse ul gjennom svangerskapet fordi jeg gikk med tvillinger. Det var IKKE gøy mot slutten. For det første var det ikke mye man fikk sett når babyene var blitt store. For det andre var det beint frem ekkelt å ligge så lenge på rygg med magen full av babyer🥴 Måtte ta pauser for å få igjen pusten, og så til tider stjerner. Det var noe jeg grudde meg til. Anonymkode: ce515...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå