Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Hei! Etter å ha vært sammen noen ord, har jeg i det siste fått lyst til å fri til kjæresten min. Har dere noen tips til meg?
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Det kommer helt an på hvilken type hun er. Selv synes jeg overromantiske frierier kan bli litt svulstig. Likte veldig godt typen mins versjon - vi var i New York, og da vi gikk forbi Tiffany's spurte han rett og slett om ikke vi skulle forlove oss og kjoepe en ring der. Helt flott! Lykke til
kitekatt Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Hei! Etter å ha vært sammen noen ord, har jeg i det siste fått lyst til å fri til kjæresten min. Har dere noen tips til meg? ← Nå vet ikke jeg om du er mann eller dame da Men samboeren min logget seg også inn her og spurte hvor han skulle fri, og fikk enstemmig svar av jentene om at Klosteret var rette sted. det er i Oslo (vet jo ikke hvor du bor) Og det var elt fantastisk flott!!! jeg bablet i vei om at stedet måtte være helt perfekt å ha en intim bryllupsfest eller lignende og da dro han opp ringen og sier "hva med å forlove seg her da?" med et lurt smil. Fikk sjokk, jeg Kjempestas! Men vi skal ikke ha festen der, for det var svindyrt å ha bryllupsfest. Endret 21. februar 2006 av kitekatt
Floja Felíz Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Kanskje på et sted som er spesielt for dere? Jeg ble fridd til på julaften hjemme hos foreldrene mine, og det syntes jeg var veldig stas. Han takket for at han og datteren hans hadde blitt så godt mottatt og ønsket så hjertelig velkommen i familien, og det betydde jo veldig mye for både meg og foreldrene mine å høre. Var perfekt for oss, og vi feiret det alene sammen med champagne og romantikk noen dager etterpå. Du kan jo f.eks kjøpe yndlingsblomstene h*nnes, ta din utkårede med til et spesielt sted eller pynte litt hjemme, sette på romantisk musikk og fortelle ham eller henne hva du føler? Jeg tror at det viktigste er at det blir spesielt og romantisk for nettopp dere to. Du kommer nok på noe, skal du se.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Jeg ble fridd til på nyttårsaften. Etter at vi hadde vært ute å sett på rakettene gikk han på kne med en ring.. Og hadde sjampagnen klar.. Jeg er veldig glad det var bare oss to til stede..
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Gjör det på morgenen mens hun fortsatt ligger i sengen!
Kara W Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 Finn et sted som er spesielt for nettop dere to. Vi er begge veldig glad i å gå tur, og jeg ble fridd til ute i skogen. Kanskje du kan finne tilbake til det første stedet dere så hverandre, eller stedet dere først kysset, eller noe slikt. Ideen med å fri på sengen virker veldig romantisk. Stå opp tidelig en morgen og lag frokost på sengen til henne. Vær veldig oppmerksom på hint. De fleste jenter får med seg at noe er på færde, og er 'snille' nok til å slippe små hint. Det viktigste er at det er riktig for dere, ikke at det er riktig for alle andre. Personlig vil jeg anbefale å fri et privat sted. Dette er et privat øyeblikk og dere vil begge kunne vise følelsene deres uhemmed. Så bestill gjerne bord på en spesiell restaurant, men fri før dere kommer dit.
Seigdama Skrevet 22. februar 2006 #8 Skrevet 22. februar 2006 Jeg ble fridd til på julaften hjemme hos foreldrene mine, og det syntes jeg var veldig stas.← Jeg ble også fridd til på julaften hjemme hos mine foreldre. Han hadde planlagt dette lenge og spurt min far "om lov" osv. Så alle de andre i juleselskapet visste det, bare ikke jeg.
Lassie Skrevet 22. februar 2006 #9 Skrevet 22. februar 2006 Gjör det på morgenen mens hun fortsatt ligger i sengen! ← Det hørtes faktisk skikkelig romantisk ut! Å bli fridd til på sengekanten mens man ser ut på "sitt verste", det er liksom et skikkelig tegn på at denne personen vil man dele livet med og våkne opp sammen med hver morgen resten av livet....
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #10 Skrevet 22. februar 2006 Spiller ingen rolle hvordan han frir, bare det er litt planlagt og ikke et innfall der og da. Og så synes jeg der er romantisk om han kneler....
Susan Sto Helit Skrevet 22. februar 2006 #11 Skrevet 22. februar 2006 Spiller ingen rolle hvordan han frir, bare det er litt planlagt og ikke et innfall der og da. Og så synes jeg der er romantisk om han kneler.... ← Synes nå det er koselig med et helt spontant frieri også jeg da. (Får liksom følelsen av at han bare ikke kan vente med å gifte seg med deg....)
Gjest Mamma Mø Skrevet 22. februar 2006 #12 Skrevet 22. februar 2006 Gjör det på morgenen mens hun fortsatt ligger i sengen! ← Jeg har en lignende variant: Å bli fridd til over oppvasken en tirsdags ettermiddag var en skikkelig höjdare! Selvsagt ble det "ordentlig" feiring senere, men å bli overrumplet av romantisk mann med blomster, champis og ring i en sånn setting var virkelig flott
Trampe Skrevet 22. februar 2006 #13 Skrevet 22. februar 2006 Min tok med meg til ei øy utenfor her, med roser og ring.... Jeg skjønte tegninga jeg da, jeg ser rett igjennom han, men det var utrolig romantisk!! :-D
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 23. februar 2006 #14 Skrevet 23. februar 2006 Jeg har en lignende variant: Å bli fridd til over oppvasken en tirsdags ettermiddag var en skikkelig höjdare! Selvsagt ble det "ordentlig" feiring senere, men å bli overrumplet av romantisk mann med blomster, champis og ring i en sånn setting var virkelig flott ← Åja, det hörtes fint ut ..
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #15 Skrevet 23. februar 2006 Jeg fridde til mannen på hytta vår på skuddårsdagen. Helt enkelt, men veldig romantisk. Valget å gjøre det akkurat der fordi hytta og hytteturene våre betyr mye for oss begge - og det var en kald, nydelig vinterdag, med sola så vidt stikkende fram over tretoppene.
marta Skrevet 23. februar 2006 #16 Skrevet 23. februar 2006 Så lenge du klarer å overraske kjeresten din slik at hun ikke har peiling, tror jeg det er nesten det samme hvordan du gjør det. Så fremt at hun liker å bli overrasket, da . Jeg vil vertfall bli "tatt på sengen" når det kommer til frieri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå