Gå til innhold

Konisering med lokalbedøvelse, men er forkjølet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en konfiskering med lokalbedøvelse, men har blitt forkjølet og har litt forhøyet kroppstemperatur. Ved narkose vil de ikke gjøre noe når du er syk, men gjelder noe slik for lokalbedøvelse også? Jeg ringer ikke sykehuset fordi jrg ikke vil de skal avlyse timen, for jeg orker ikke vente lenger på å bli kvitt disse cellene, men er det noen risiko?

Anonymkode: 2e155...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal ta en konfiskering med lokalbedøvelse, men har blitt forkjølet og har litt forhøyet kroppstemperatur. Ved narkose vil de ikke gjøre noe når du er syk, men gjelder noe slik for lokalbedøvelse også? Jeg ringer ikke sykehuset fordi jrg ikke vil de skal avlyse timen, for jeg orker ikke vente lenger på å bli kvitt disse cellene, men er det noen risiko?

Er det ikke fortsatt litt post corona at man ikke skal møte med feber og forkjølelsessymptomer?

Skrevet

Narkose får man ikke hvis man er syk ( med mindre det er noe helt akutt) pga høyere risiko for komplikasjoner, har ingenting med korona å gjøre. Jeg har aldri hørt om tilsvarende når det kommer til lokalbedøvelse, og hverfall ikke ved milde forkjølesesympyomer. Dersom du er veldig i tvil, så nevner du det og hører. 

Anonymkode: b2ff0...d3d

Skrevet

Du får sedasjon som er en super lett narkose, du vil være våken men veldig sløv.

du kan møte opp og dersom de hører/ser du er syk blir du sikkert bare sendt hjem igjen. 

Anonymkode: 448bd...12a

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du får sedasjon som er en super lett narkose, du vil være våken men veldig sløv.

du kan møte opp og dersom de hører/ser du er syk blir du sikkert bare sendt hjem igjen. 

Anonymkode: 448bd...12a

Fikk ikke noe tilbud om sedasjon, så det er ikke standard overalt. Fikk en hånd å holde i. Men fikk gjennomført til tross for sykdom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...