AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Skrevet 3. september 2024 Noen som har opplevd tilsvarende? Fødte (ved KS) i mars i år. Etter ca 6-7 uker kom første mens (selv om jeg fullammet). Den har siden kommet forholdsvis jevnlig, men med litt variasjon (3-4 dager tidligere eller senere). Nå er det over en uke siden jeg hadde forventet sånn ca mtp antall dager i (gammel) syklus. Har hatt litt murringer nå og da, mest i forrige uke. Er livredd for å ta test, i tilfelle den viser positiv. Noen som har hatt slike plutselige forsinkelser forholdvis tett opptil fødsel uten å ha vært gravid igjen? P.s Jeg går ikke på prevensjon, av diverse årsaker. Anonymkode: 57f27...5e0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #2 Skrevet 3. september 2024 Og i overskriften skulle det stå "urolig", ikke "utrolig". 🙄 Anonymkode: 57f27...5e0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Skrevet 4. september 2024 Bare glem det ... Tok test nå, og er gravid. Hjelp. Anonymkode: 57f27...5e0 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Noen som har opplevd tilsvarende? Fødte (ved KS) i mars i år. Etter ca 6-7 uker kom første mens (selv om jeg fullammet). Den har siden kommet forholdsvis jevnlig, men med litt variasjon (3-4 dager tidligere eller senere). Nå er det over en uke siden jeg hadde forventet sånn ca mtp antall dager i (gammel) syklus. Har hatt litt murringer nå og da, mest i forrige uke. Er livredd for å ta test, i tilfelle den viser positiv. Noen som har hatt slike plutselige forsinkelser forholdvis tett opptil fødsel uten å ha vært gravid igjen? P.s Jeg går ikke på prevensjon, av diverse årsaker. Anonymkode: 57f27...5e0 Og siden du ikke går på (hormonell) prevensjon og dere ikke ønsker bli gravide - hvilken metode brukte dere for å forsikre dere om at dere ikke ble gravide? Kondom? Avholdenhet? (Begge 😂?) «ammer» er velkjent for å ikke være prevensjon, ts. Den eneste grunnen til at «ammer» før i tiden fungerte greit nok (men på ingen måte godt) som prevensjon var manglende tilgang på tilstrekkelig næring for den ammende. For det - mangel på tilstrekkelig næring - fungerer ved å sette ned fruktbarheten. Amming påvirker den knapt, eller neppe. Anonymkode: 838e2...0b5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå