Gå til innhold

Spisested i Stavanger ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter spisested i Stavanger sentrum, hvor prisnivået er rimelig.

Ikke pizzasted, men gjerne uformelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phileas Fogg, NB Sørensen, Ostehuset, Sting, Harry Pepper, Food Story osv.

Skrevet

Har disse stedene importert kjøtt i lastebiler over grensene fra øst-europeiske land og serverer lunken papprødvin?

I så fall glem det.

Skrevet (endret)

Takk for svar Tusseline :)

Endret av Replica
Skrevet
Er på utkikk etter spisested i Stavanger sentrum, hvor prisnivået er rimelig.

Ikke pizzasted, men gjerne uformelt.

Hvis pris er så viktig, så ville jeg satset på et gatekjøkken.

Skrevet

Jeg har fått tilstrekkelige svar, gjest - til brukbart prisnivå :)

Gjest Annen gjest
Skrevet
Hvis pris er så viktig, så ville jeg satset på et gatekjøkken.

Klart pris er viktig for de fleste når de skal ut og spise (avhengig av anledning).

Det å være prisbevisst betyr ikke det samme som at velger dårlig vare! :murvegg: Det kan f.eks. bety at man på en torsdag vil ut og spise på et bra sted med god kvalitetsmat og drikee (og service/interiør/renslighet/design) - men man ønsker ikke å betale overpris (det kan nemlig skje...)

Det er forskjell på hovedrett til kr. 200,- og hovedrett til kr. 475,-, som et eksempel. Det er også avgjørende for mange om en flaske Amaronevin koster kr. 400,- eller 600,- (når det koster kr. 270,- på monopolet).

SLike ting tar mange med i vurderingen av spisesteder før de velger sted. Noen ganger vil man ha rimelig og bra, andre ganger rimelig og ennå bedre og selvfølgelig: betale det det koster for å få det man ønsker.

Det var harry av deg å foreslå gatekjøkken her

:fy_fy::roll:

Skrevet (endret)

Det å være prisbevisst betyr ikke det samme som at velger dårlig vare!  :murvegg: Det kan f.eks. bety at man på en torsdag vil ut og spise på et bra sted med god kvalitetsmat og drikee (og service/interiør/renslighet/design) - men man ønsker ikke å betale overpris (det kan nemlig skje...)

Det stemmer det annen gjest, det var akkurat det det betydde :)

Endret av Replica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...