AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Del Skrevet 3. september 2024 Så ei jente i dag kjøpe tre poser med smågodt og en som tydeligvis kjente henne kommenterte med "Så du må ha tre poser!" Hun svarte hun skulle ha gjester og han bare "..eh, åja..." Jeg følte han mobbet henne. Selv hadde han med seg både sjokoladepose, kjeks , boller og brus til kassa. Hva syns dere om mennesker som kommenterer hva andre kjøper og antall poser av samme vare? Anonymkode: f1c8a...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 3. september 2024 #2 Del Skrevet 3. september 2024 (endret) Tenker at livet er for kort til å bry seg om slike personer. Konkret, så er det umusikalsk, vilkårlig av hva som er i "posene". Endret 3. september 2024 av goodbeforelong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 Det var ikke mobbing, det var en sleivete kommentar. Anonymkode: c1a2b...e8d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Del Skrevet 3. september 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva syns dere om mennesker som kommenterer hva andre kjøper og antall poser av samme vare? Anonymkode: f1c8a...f31 Spørsmålet blir heller hva jeg synes om mennesker som overhører samtaler med andre, og tar bruddstykker og enkeltuttalelser derfra og lurer på hva andre synes om det. Anonymkode: 57ca5...2e8 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Del Skrevet 3. september 2024 Tenker at det er pinlig for personen som spør. Jeg har mange tantebarn, og kjøper små godteposer til de alle en sjelden gang. Hadde en tilfeldig fremmed kommentert det, så hadde jeg flirt godt av han. Anonymkode: f4eee...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 3. september 2024 #6 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spørsmålet blir heller hva jeg synes om mennesker som overhører samtaler med andre, og tar bruddstykker og enkeltuttalelser derfra og lurer på hva andre synes om det. Anonymkode: 57ca5...2e8 Du får starte en tråd og spørre da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #7 Del Skrevet 3. september 2024 1 minutt siden, goodbeforelong said: Du får starte en tråd og spørre da 😉 Tusen takk? Anonymkode: 57ca5...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 4. september 2024 #8 Del Skrevet 4. september 2024 Hadde en jeg kjente godt kommentert som i hi hadde jeg bare ledd av det og svart ett eller annet sleivete tilbake. Hadde en vilt fremmed kommentert hadde jeg svar ett eller annet og så glemt episoden før jeg hadde forlat butikken. Hvorfor bruke energi på å tenke noe om "slike" folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 4. september 2024 #9 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg har liten impulskontroll ( adhd) å kan finne på å kommentere hva andre kjøper. Ikke nødvendigvis negativt, men bare en liten kommentar ut i luften. Noen smiler å svarer, andre ikke. Slik er det bare. Vi er ikke alle like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #10 Del Skrevet 4. september 2024 Helt greit. Anonymkode: 108e5...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. september 2024 #11 Del Skrevet 4. september 2024 De kjente jo hverandre? Jeg kan si mye til kjente som sikkert kan høres både rart og upassende ut for andre som bare overhører det i forbifarten og ikke vet noe om relasjon og bakgrunn. Det betyr ikke at jeg ville sagt det til hvem som helst bår som helst og ikke eier sosiale antenner på generell basis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #12 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så ei jente i dag kjøpe tre poser med smågodt og en som tydeligvis kjente henne kommenterte med "Så du må ha tre poser!" Hun svarte hun skulle ha gjester og han bare "..eh, åja..." Jeg følte han mobbet henne. Selv hadde han med seg både sjokoladepose, kjeks , boller og brus til kassa. Hva syns dere om mennesker som kommenterer hva andre kjøper og antall poser av samme vare? Anonymkode: f1c8a...f31 Så du mener han følger henne på butikken og kommenterer hva hun kjøper hele tiden? Anonymkode: 00147...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #13 Del Skrevet 4. september 2024 Generelt synes jeg ikke man skal dette, men i dette tilfellet hørtes det ut som noen som kjente hverandre og tøyset? Det må være lov. Hadde jeg truffet en venninne med handlekurva full av brus og 10 chiosposer, og visste de hadde bursdag i hus, så kunne jeg også fleipet litt. Kommenterer ikke handlekurver til vanlig. Anonymkode: dbb93...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå