Gå til innhold

Tycker du kläderna från Hést är fina?

Gjest winterchild

Anbefalte innlegg

Gjest winterchild

Jag gillar ärligt talat Märtha Louise och vill stötta henne genom att köpa kläder från hennes märke. Men tycker tyvärr inte alls att det märket har så mycket fint.. 

Har dere köpt något därifrån som ni är väldigt förnöjda med? Vad tycker ni om märket generellt? Är det bra kvalité? 

Endret av winterchild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Eier ingenting av det, og har ingen planer om det heller. 

Anonymkode: ec4f7...c05

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glorete med de H-ene og lite pen passform på plaggene. Også veldig overpriset for et plagg som består av halvparten polyester. Synes det er veldig harry.

Anonymkode: a68c0...e21

• Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og slik jeg forstår så er der mye plastik. Jeg har sett på sidene deres, og finner ikke noen grunn til å kjøpe produktene deres.,

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Alt lyser desperasjon etter penger. 

Må si jeg finner det vittig at de og andre kjendiser tror de kan bli som Stella McCartney som faktisk hadde noe driv i det hun holdt på med. Alle andre har kun hoppet på lasset for å skaffe seg penger. 

Hestejenta Martha som moteikon? GLEM DET.

Anonymkode: c895e...1d6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett - nei!

Jeg søkte informasjon om noe i en debatt, og da gikk jeg inn på hjemmesiden deres. Så der ett eller to plagg som jeg vet kunne vært fint i snitt til meg. Det var plagg som ikke var så oversized, og de var heller ikke overstrødd med de heslige H'ene. Men, også de hadde H'er på seg, og det sammen med farger som liksom ikke er noenting, så ville jeg ikke hatt dem uansett.

Hést er en hype bygget opp rundt kontroversene rundt Märtha Louise og Durek Verrett. Og det er nettopp det som også vil bli mest skadelig for dem - at merket er bygget opp rundt en frontfigur som offentlig viser fullstendig respektløshet for avtaler, og ergo ikke kan stoles på. Det viser at verdiene som selskapet driver etter ikke er bra, og de bekrefter det også med alt fra umerkede reklamer, uakseptabel markedsføring og salg under helgens bryllup, men ikke minst også i valget om å bruke så mye plast i klærne.

Hést er en hype, og jeg hadde følt ubehag om jeg måtte gå som reklameplakat for et i mine øyne så useriøst firma.

Anonymkode: 00255...4f2

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare store damer over 50 år som går i Hést- plagg her jeg bor. 
Er nylon plagg som er ganske uformelige. Ikke noe jeg ville vist meg i.

Dessuten: når jeg så Durek’en i rosa Hést dress, så forsto jeg for alvor at jeg aldri kunne bært plagg fra det merket. Assosiasjonene ble medaljonger, vagina-rens og bedrageri

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
SagaP skrev (Akkurat nå):

Bare store damer over 50 år som går i Hést- plagg her jeg bor. 
Er nylon plagg som er ganske uformelige. Ikke noe jeg ville vist meg i.

Dessuten: når jeg så Durek’en i rosa Hést dress, så forsto jeg for alvor at jeg aldri kunne bært plagg fra det merket. Assosiasjonene ble medaljonger, vagina-rens og bedrageri

Hahaha.. har inte lust att köpa från det märket längre lol 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ikke kjøpt noe fra dette merket. Jeg synes ikke de er verdt den høye prisen, vergen mht kvalitet eller utseende.

Anonymkode: e786e...d87

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke noe om klærne. Jeg liker ikke klær dekket av logo og det er jo det disse Hest klærne er de drukner i H. Hadde logoen laget noe penere mønster/bord så kunne jeg muligens oversett at det var logo men det er ikke mulig her.

Synes heller ikke snittet på strikkegenser er så veldig ungdommelig og føler meg for ung til å kle meg i slike snitt.

Anonymkode: dbe8f...5c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ullgenser i kort modell og elsker den. Utrolig tykk og god, ikke som hjemmestrikka gensere som det blåser rett igjennom. Liker også at den er lengre bak enn framme, blir ikke kald på baken. Skjønner ikke hvorfor folk mener det er dårlig kvalitet, min ser like fin ut og er over ett år gammel. 

Anonymkode: 2c823...67a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige klær med rar passform. Reklameres med at det er ullgensere som selges, men hovedmaterialet er polyester. 
Vil dessuten ikke støtte opp om hennes livsstil. 

Anonymkode: bc247...bc4

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en svigermor på 60 som har fått seg en slik genser. Bruker den en god del også. Har ikke turt å spørre om hun har fått den eller kjøpt den selv. For jeg har fått så avsmak for Märtha (og/pga Durek) at jeg ikke har noe lyst til å snakke om dette i det hele tatt. Synes ikke disse H-ene er spesielt fine heller, selv om jeg helt klart har sett verre ting. 

Anonymkode: e3b14...731

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har en ullgenser i kort modell og elsker den. Utrolig tykk og god, ikke som hjemmestrikka gensere som det blåser rett igjennom. Liker også at den er lengre bak enn framme, blir ikke kald på baken. Skjønner ikke hvorfor folk mener det er dårlig kvalitet, min ser like fin ut og er over ett år gammel. 

Genseren består delvis av plast, så er nok derfor det ikke blåser tvers gjennom den. Men det er jo bare å ha en topp eller en tynn polo under en vanlig strikkegenser, så holder nok det vinden ute 🙂

Ser mange kraftige kvinner med store romper som har god plass i de genserne, nettopp fordi genserne henger så mye ned bak og er oversized.  

Anonymkode: 67c96...6c8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Genseren består delvis av plast, så er nok derfor det ikke blåser tvers gjennom den. Men det er jo bare å ha en topp eller en tynn polo under en vanlig strikkegenser, så holder nok det vinden ute 🙂

Ser mange kraftige kvinner med store romper som har god plass i de genserne, nettopp fordi genserne henger så mye ned bak og er oversized.  

Anonymkode: 67c96...6c8

Jeg er fullt klar over hva genseren er laget av, og garnet blir jo tilsatt «plast» nettopp fordi det da blir slitesterkt. Ull i seg selv er ikke slitesterkt. Det er jo veldig greit å forlenge levetiden på genseren på den måten. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri kjent igjen et klesplagg derfra en gang. 🤷‍♂️

Anonymkode: b2cdd...286

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...