Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er kjempesøte og koselige, men jeg har ikke hatt noe å gjøre med de sånn på egenhånd. Kan godt ha de på utdrikningslaget mitt, de er jo invitert i bryllupet, men jeg vet ikke hva som er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg gjør ikke det, har bedt forloveren bare invitere de jeg regner som "mine" venninner (vi har jo noen felles og, selvfølgelig).

Inviterer ikke kjærester av kompiser og sånn. Bli altfor mange. Vi blir ca 15, det synes jeg er helt passe.

Noen synes utdrikningslaget skal være en bli-kjent-greie for gjestene, men det synes ikke jeg. Synes det skal være min jentekveld!

Skrevet

Enig med innlegger over her; dette skal være min jentekveld med mine venner :Nikke:

Skrevet

Enig! Jeg skal ha venninnekveld med bare mine nærmeste venninner. :)

Skrevet

Jeg håper at min forlover inviterer de hun mener burde være der, og kommer til å være takknemlig for alle som kommer uansett om det er damer av hans kompiser eller tidligere venninner av meg, eller de selvfølgelige, mine nærmeste venninner.

Nå er min og forlovers venninnegjeng stort sett den samme, så jeg er sikker på at de viktigste blir involvert.

Skrevet

Men burde ikke de bli invitert til hans utdrikkingslag, viss det er hans venninner mener jeg ?

Skrevet
Men burde ikke de bli invitert til hans utdrikkingslag, viss det er hans venninner mener jeg ?

Desverre er det ikke tradisjon å invitere jenter i gutters utdrikningslag eller motsatt. Er du dermed venner med en av motsatt kjønn som skal gifte seg (og ikke den h*n skal gifte seg med), får du mest sannsynlig ikke komme i noen av utdrikningslagene.

Skrevet

Her jeg bor blir "alle" bedt. Så i tillegg til mine venninner, var det kjærestene til min manns kammerater, mine kollegaer, barndomsvenninner, søstrene mine selvfølgelig, svigerinnene mine, noen naboer, med fler... Det ble en del!

Skrevet
Desverre er det ikke tradisjon å invitere jenter i gutters utdrikningslag eller motsatt. Er du dermed venner med en av motsatt kjønn som skal gifte seg (og ikke den h*n skal gifte seg med), får du mest sannsynlig ikke komme i noen av utdrikningslagene.

Dette syns jeg er noe tull, trodde det skulle være en "siste" kveld med gode venner...

Skrevet

Jeg lurer på det samme her... Men jeg tror faktisk at jeg lar det være. Inviterer dem som er mine venner :) Eller inviterer og inviterer... Sender liste til forlover over de som er mine venner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...