AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Skrevet 3. september 2024 Hei! Vi er flere som arvet en bolig som nå er solgt men ikke tas over før slutten av mnden. Jeg skal bruke de pengene på egenkapital som er en grei sum så får lånet når det kommer. Men har nå finnet den perfekte boligen får meg før pengene er over og lurte på om noen banker kan godkjenne vist de har bevis på at pengene er der i løpe av kort tid? Eller som kan gjøre klart til og godta den dagen pengene kommer hvertfall? Boligen jeg har finnet selges veldig rimelig og har alt jeg ser etter i en bolig uten og trenge spesielt opppussing. Skal ringe og forhøre i morgen men er det noen som har vært utenfor at det er ok? Skal også bruke en liten del til og betale ut ettgammelt forbrukslån og 5000 i regninger og har en regning på 700 jeg har glemt og tror jeg kan ha fått anmerkning har det mye og si når jeg igjen får en mye høyere sum inn? Anonymkode: 64b4e...33f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #2 Skrevet 3. september 2024 Solgt hus tas med som egenkapital i finansieringsbevis, du må si fra hvor mye du skal bruke til andre ting. (Man bruker egenkapital fra usolgte hus også, men da med fratrekk for eventuelt salg under prisantydning) Hvis du har betalingsanmerkning kan det stoppe alt sammen, så det må du fikse ASAP. Men snakk med banken, de forteller deg alt dette. Anonymkode: c7b68...c39 4 1
hvalstad45 Skrevet 3. september 2024 #3 Skrevet 3. september 2024 Uten anmerkninger burde det ikke være noe problem, snakket akkurat med banken om en ligenende situasjon, og det var bare å vise til salgskontrakten. Så kommer det an på disse anmerkningene dine, hvor alvorlige de er. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Solgt hus tas med som egenkapital i finansieringsbevis, du må si fra hvor mye du skal bruke til andre ting. (Man bruker egenkapital fra usolgte hus også, men da med fratrekk for eventuelt salg under prisantydning) Hvis du har betalingsanmerkning kan det stoppe alt sammen, så det må du fikse ASAP. Men snakk med banken, de forteller deg alt dette. Anonymkode: c7b68...c39 Takk da skal jeg sjekke og betale det i morgen😱 er bare 700 kr på den jeg har glemt så litt surt 😱 men solgt hus som er i fleres navn? Jeg står ikke ansvarlig får salget det er en annen som gjør han bare setter over til resten når det kommer Anonymkode: 64b4e...33f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Skrevet 3. september 2024 hvalstad45 skrev (1 minutt siden): Uten anmerkninger burde det ikke være noe problem, snakket akkurat med banken om en ligenende situasjon, og det var bare å vise til salgskontrakten. Så kommer det an på disse anmerkningene dine, hvor alvorlige de er. Takk! Bare en på 700 som er glemt så da ringer jeg dem i morgen!😁 Anonymkode: 64b4e...33f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Bare en på 700 som er glemt så da ringer jeg dem i morgen!😁 Anonymkode: 64b4e...33f Hvorfor har du ikke betalt de 700,- i det øyeblikket du "kom på de"? Da hadde betalingsanmerkningen vært slettet nå. Den kommer antagelig til å medvirke til at du ikke får lån, selv om du påstår du bare har glemt den. Anonymkode: 0a300...283 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #7 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvorfor har du ikke betalt de 700,- i det øyeblikket du "kom på de"? Da hadde betalingsanmerkningen vært slettet nå. Den kommer antagelig til å medvirke til at du ikke får lån, selv om du påstår du bare har glemt den. Anonymkode: 0a300...283 Sjekket just og det var heldigvis ikke anmerkning😂 jeg husket det jo just? Jeg er ett vims så jeg glemmer sånne som ikke er faste ganske fort og spesielt om det ikke er en plass som sender via Digipost eller rett til nettbanken Anonymkode: 64b4e...33f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #8 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjekket just og det var heldigvis ikke anmerkning😂 jeg husket det jo just? Jeg er ett vims så jeg glemmer sånne som ikke er faste ganske fort og spesielt om det ikke er en plass som sender via Digipost eller rett til nettbanken Anonymkode: 64b4e...33f Hadde heldigvis god scoor da😁og anmerkning forsvinner vell ikke på sekundet? fei foran din egen dør før du bare regner med ting om andre 😊 Anonymkode: 64b4e...33f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #9 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde heldigvis god scoor da😁og anmerkning forsvinner vell ikke på sekundet? fei foran din egen dør før du bare regner med ting om andre 😊 Anonymkode: 64b4e...33f En anmerkning forsvinner ikke på sekundet nei, men i løpet av en dag eller to. Og måten du svarer på forteller veldig mye om deg og jeg står derfor for det jeg skrev. Anonymkode: 0a300...283
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #10 Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hadde heldigvis god scoor da😁og anmerkning forsvinner vell ikke på sekundet? fei foran din egen dør før du bare regner med ting om andre 😊 Anonymkode: 64b4e...33f Du kan ikke be om råd også be folk som svarer om å feie for sin egen dør.. Anonymkode: 1f8a6...dde 2
Fjompen Skrevet 5. september 2024 #11 Skrevet 5. september 2024 Di kan jo allerede nå legge inn et bud på eiendommen, som forutsetter finansiering, som forutsetter mottak av disse arvede pengene. Om det budet blir akseptert er jo derimot en helt annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå