AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Skrevet 3. september 2024 Er 4 uker siden fødsel og de siste to ukene har renselsen bare vært gul utflod. I dag har det vært litt friskt blod igjen. Kjenner jeg blir stressa av det, da jeg ble sendt på sykehuset med styrtblødning en uke etter fødsel (mista over 1L blod). Noen med erfaringer rundt at renselsen tar seg opp igjen? Har økt i mengde også Anonymkode: 40af3...744
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #2 Skrevet 3. september 2024 Jepp, tok seg opp her etter fem uker. Blødde mye i ca fire dager. Viste seg at det bare var «en siste krampetrekning» for å få ut de siste restene. Anonymkode: cf0b7...8e7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #3 Skrevet 4. september 2024 Jeg har født 3 ganger og har hver gang opplevd en ny liten blødning rundt 4-5 uker etter fødsel. Var over på noen få dager. Anonymkode: 81a7e...1a8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #4 Skrevet 4. september 2024 Jeg fikk økt blødning i 5 dager 4 uker etter fødsel. Ikke mens. Anonymkode: 2dd1c...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå