svartkatt Skrevet 4. september 2024 #21 Del Skrevet 4. september 2024 Du er barnsligere enn han i dette tilfellet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #22 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare level 350 😂 da har han ikke spilt lenge. Men du har ds ingenting med å slette ting på andres telefon, fy. Anonymkode: 13199...7de Enig. 350 er drit dårlig. I flere år?!? Anonymkode: 795cf...4b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4. september 2024 #23 Del Skrevet 4. september 2024 Høres merkelig ut at du slettet hans spill, g høres merkelig ut at han spiller på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #24 Del Skrevet 4. september 2024 jepp det er et overtramp og han kan laste det ned igjen uten problemer - og du TS bør revurdere hva du tenker er helt grei oppførsel.. Anonymkode: 22417...c22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #25 Del Skrevet 4. september 2024 Nå måtte jeg sjekke - jeg er på level 760 og jeg har ikke spilt det på år og dag. Så han kan ikke ha spilt mye. TS, er dere fortsatt samboere etter dette stuntet? Anonymkode: 7420c...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #26 Del Skrevet 4. september 2024 Selv om han har kommet veldig kort, og selv om han bare kan laste det ned igjen, så hadde jeg også blitt forbanna om noen hadde gått inn på min mobil å slettet noe. Hadde du tillatelse til å trykke rundt på mobilen hans i det hele tatt? Anonymkode: d6350...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #27 Del Skrevet 4. september 2024 Håper for din del at dette er trolling Anonymkode: 41ee7...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #28 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg vil tippe TS har misforstått eller så feil, og at han var på level 3500 eller 35000 😂 eeeeeller at det er trolling. Uansett, vi kan jo forhomde oss til den viktigste problemstillingen: at TS slettet noe fra hans telefn uten tillatelse. Det er selvsagt et stort overtramp og et tillitsbrudd. Jeg hadde ikke tolerert den slags kontrollerende oppførsel. Anonymkode: 77d68...a75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #29 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig. 350 er drit dårlig. I flere år?!? Anonymkode: 795cf...4b5 Haha ja litt flaut men jeg nærmer meg 14000 og har ikke spilt i så mange år. Spiller en bane kanskje hver 2. dag. Anonymkode: e85a3...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 4. september 2024 #30 Del Skrevet 4. september 2024 Dette er et overtramp så det holder. Dette er en veldig umoden reaksjon. Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 4. september 2024 #31 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg hadde dumpet deg på flekken. Ikke fordi Candy Crush er så viktig, men fordi det der er sånn man behandler et barn. Ser du ikke på dere som likeverdige partnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #32 Del Skrevet 4. september 2024 Uff. Du er kontrollerende. Hvorfor mener du du kan bestemme dette? Er han barnet ditt? Du er 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: 8d15e...949 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #33 Del Skrevet 4. september 2024 Hvorfor skal du bestemme hvor lang tid han kan bruke på do? Har dere barn det går på bekostning av? Og hvorfor har du tilgang på mobilen hans? Jeg aner ikke hvilke apper min samboer har på mobilen, og jeg hadde blitt rimelig forbanna om han snoket og slettet apper på min mobil. Anonymkode: e85a3...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #34 Del Skrevet 4. september 2024 Kålrota skrev (1 minutt siden): Jeg hadde dumpet deg på flekken. Ikke fordi Candy Crush er så viktig, men fordi det der er sånn man behandler et barn. Ser du ikke på dere som likeverdige partnere? Tenkte ikke over at han skulle bli sur av det. Han ble skikkelig sur over det lille. Dessverre måtte han starte på nytt men da blir han sikkert bedre når han får repetert triksene. Skjønner det var dårlig gjort men at han skulle bli så sint er bare komisk. Vi har tilgang til hverandres mobiler og er fremdeles sammen men uvenner. Ts. Anonymkode: cfd97...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #35 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenkte ikke over at han skulle bli sur av det. Han ble skikkelig sur over det lille. Dessverre måtte han starte på nytt men da blir han sikkert bedre når han får repetert triksene. Skjønner det var dårlig gjort men at han skulle bli så sint er bare komisk. Vi har tilgang til hverandres mobiler og er fremdeles sammen men uvenner. Ts. Anonymkode: cfd97...425 Hva gjør han på din mobil da? Skjønner godt at han ble forbanna jeg. Håper du har lært. Ville bedt om unnskyldning om jeg var deg sagt at du var ubetenksom, at du skjønner han er sint og at det ikke skal skje igjen. Anonymkode: e85a3...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #36 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenkte ikke over at han skulle bli sur av det. Han ble skikkelig sur over det lille. Dessverre måtte han starte på nytt men da blir han sikkert bedre når han får repetert triksene. Skjønner det var dårlig gjort men at han skulle bli så sint er bare komisk. Vi har tilgang til hverandres mobiler og er fremdeles sammen men uvenner. Ts. Anonymkode: cfd97...425 Så klart blir han sint. Du har ingen rett til å slette noe som helst på hans tlf. For meg blir dette litt i samme gate som å kaste noe han eier. Regner med du har lagt deg flat og sagt unnskyld? Anonymkode: 41ee7...d63 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Skrevet 4. september 2024 #37 Del Skrevet 4. september 2024 Det er ikke en liten ting, du har ikke noe med å gå inn på tlf hans i utgangspunktet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #38 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Slettet mobilspillet siden ham bruker mye tid på spillet hver gang han går på do. Han var på nivå 350 og hadde spilt i mange år. Han mener dette var et stort overtramp. Jeg tok det ikke så alvorlig som han, men ble usikker. Hva mener dere? Anonymkode: cfd97...425 Ærlig talt! Om dette er sant, og ikke bare er inspirert av tiktoken av hun slettet typens gaming konto, så JA! Det var ett grovt overtramp😡 😭 Jeg er ikke gamer på noen måte, men hadde partneren min hadde foreksempel klippet i stykker en genser jeg holdt på å strikke, for det han synes jeg strikket for mye, og mente jeg burde bruke tiden min på han, så hadde jeg trodd det hadde rablet for han! LANGT OVER GRENSEN!! Skulle jeg ødelagt det mannen min holder å bygge i garasjen for det jeg synes han brukte for mye tid på det? Anonymkode: ec4ad...fee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #39 Del Skrevet 4. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tenkte ikke over at han skulle bli sur av det. Han ble skikkelig sur over det lille. Dessverre måtte han starte på nytt men da blir han sikkert bedre når han får repetert triksene. Skjønner det var dårlig gjort men at han skulle bli så sint er bare komisk. Vi har tilgang til hverandres mobiler og er fremdeles sammen men uvenner. Ts. Anonymkode: cfd97...425 Dette må være tull!! At du synes han sine følelser og reaksjoner på en handling du har gjort bevisst, er komisk, er provoserende og skikkelig trist! Vi kan sikkert alle gjøre våre feil, eller ta valg som vi ikke forutser reaksjonen på, men når det kommer en reaksjon og partneren din er oppriktig lei seg/sint og føler som din gjør og du tenker det er komisk??? 😱 Uff…. Anonymkode: ec4ad...fee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #40 Del Skrevet 4. september 2024 Håper det er tull, men finnes folk som finner på å gjøre sånt. Ja, det er overtramp. Både at du skal kontrollere hva slags spillapper han har og hvor lenge han får sitte på do. Hvis spillingen og doturene går veldig utover andre gjøremål så må du ta en samtale om det, også er det opp til han hvordan han løser det. Anonymkode: e9dc2...719 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå