Gå til innhold

Vi prøver på nummer 2! 🩷🩵


Klementina123

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er ett par på 30 og 32 år som fra før har ei datter på 2 år. Ønsker å gi henne en lillesøster eller lillebror. Har lenge vært enige om å ha ca 3 år mellom første og andre barn så da er vi igang!

Det er også full babyboom i omgangskretsen vår, som sikkert underbevisst har bidratt til at det rasler godt i eggstokkene 🙈

Nå er det en uke siden jeg tok ut spiralen og vi startet prøvingen i går.

Skal ifølge Flo-appen ha eggløsning den 7.september. Oppdaget eggløsningsslim igår og hadde sex da jeg leste at eggløsningen noen ganger kan komme bare 1-2 dager etter eggløsningsslimet gjør sin ankomst. Tenker samleie ca. Annenhver dag gjennom eggløsningsperioden. Er dette optimalt, eller bør vi ideelt ha sex hver dag?

Tar folsyre og tranebærkapsler hver dag og trener jevnlig. 

 

Endret av Klementina123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer inn her og skriver rett etter det som jeg føler kan ha vært festesmerter.

Skjedde nå nettopp, kjente et stikkende smerte på venstre side som varte i max 1 minutt. 

Det kan jo selvfølgelig være noe helt annet enn festesmerte, men jeg liker å tenke positivt 🤭

Hvis det var egget som festet seg vil det stemme godt i forhold til når eggløsningen var og den tiden det tar for det befruktede egget å vandre ned til livmoren. 

Så da gjenstår det bare å se 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, i natt drømte jeg at jeg testet positivt 2 ganger! Det var altså to graviditetstester etter hverandre med 2 godt synlige streker 😅 husker det så godt... her forleden drømte jeg at jeg var gravid med nr 2 og lå på sykehuset for å føde eller få behandling 🤯 

Normalt å ha slike drømmer når man går rundt og venter på å kunne ta en test? 🙈 er en hel uke til jeg kan ta første test, føles så lenge til 😮‍💨

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...