AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Del Skrevet 3. september Hadde ikke trodd livet skulle bli som dette. Er 40 år, har et par venninner, men vi treffes ikke så ofte pga jobb, familie og hverdagen på begge kanter. Forholdet går dårlig, jeg har lite familie. Folk har liksom sine, så er ikke lett å få venner. Pluss at jeg er litt sjenert, nevrotisk og tilbakeholden av natur. Men jeg tre her et nettverk, å høre til. Har alltid slitt mer eller mindre med det. Fritidsaktiviteter ja, hvordan har man tid til det med full jobb, plikter, og null energi til overs.. Vet ikke hvor jeg skulle startet.. Anonymkode: 49442...712 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde ikke trodd livet skulle bli som dette. Er 40 år, har et par venninner, men vi treffes ikke så ofte pga jobb, familie og hverdagen på begge kanter. Forholdet går dårlig, jeg har lite familie. Folk har liksom sine, så er ikke lett å få venner. Pluss at jeg er litt sjenert, nevrotisk og tilbakeholden av natur. Men jeg tre her et nettverk, å høre til. Har alltid slitt mer eller mindre med det. Fritidsaktiviteter ja, hvordan har man tid til det med full jobb, plikter, og null energi til overs.. Vet ikke hvor jeg skulle startet.. Anonymkode: 49442...712 Jeg har det som deg bortsett fra at jeg har ett velfungerende forhold og ikke noe problemer med det etter veldig mange år med grubling på Hvorfor jeg har det sånn. Har bare akseptert at jeg er en særing og liker å ha det slik. blir jo noe annet hvis du mistrives, da må du vel på let etter nye venninner. Hva med på jobb? Anonymkode: 950a0...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #3 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har det som deg bortsett fra at jeg har ett velfungerende forhold og ikke noe problemer med det etter veldig mange år med grubling på Hvorfor jeg har det sånn. Har bare akseptert at jeg er en særing og liker å ha det slik. blir jo noe annet hvis du mistrives, da må du vel på let etter nye venninner. Hva med på jobb? Anonymkode: 950a0...6ad Jeg føler meg ganske annerledes. De fleste er så trygge og selvsikre på hver sin måte, de har familie og venner. Har ikke noe å bidra med til sånne, de har nok fra før. Finner ikke de som meg som er litt usikre, men trenger noen i livet til støtte osv Anonymkode: 49442...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 3. september #4 Del Skrevet 3. september *Følger* Vi er flere som har det sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Del Skrevet 3. september Jeg også.. alltid følt meg annerledes. Kan godt treffe nye folk, men klarer ikke følge opp med vennskap.. Så jeg har ingen råd, annet det det vanlige - kanskje det fins et kor du kan bli med i.. for kanskje du får litt energi og glede av det? Du trenger ikke lese videre, for resten er bare meg som deler en erfaring. Hvorfor, får du vite om du leser 🙃 Fant nylig ut at jeg er "nevrodivers" altså adhd, og det er vanlig å ha en del væremåter som nevrotypiske tar avstand fra. F.eks når et tema kommer opp som jeg blir engasjert av eller noen forteller noe som jeg også har opplevd, da vil jeg gjerne dele erfaringer med å fortelle noe lignende. Nevrotypiske ser på dette som one-up'ing og føler man vil ta over scenen.. Jeg måtte bli over 40 før jeg visste at min måte å bonde på er noe de fleste misliker... jeg føler kjapt at energier endrer seg, men dette har jeg aldri puslet sammen. Er så drit lei meg for aldri å ha visst dette. Anonymkode: 91805...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Del Skrevet 3. september Har det likt, men jeg er ufrivillig barnløs og nå skilt så har heller ikke de sosiale arenaene som dere med barn har. I barndommen og ungdomstiden hadde jeg alltid mange venner, men så dabbet det av etterhvert som de andre fikk barn. Jeg føler jeg har prøvd å ta mye initiativ, men folk forsvinner likevel. Å få nye venner er veldig vanskelig for folk er så opptatt med sitt og er ikke interessert i å bli kjent med nye folk. Anonymkode: 1ef67...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå