AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Del Skrevet 3. september Det er jo helt klin umulig! Ull kjøres med alt annet og med vanlig såpe. Hvitt kjøres med rødt så alt blir rosa. Klær kastes over snora. Klær glemmer i trommelen hele dagen og det stinker dritt av alt. Lofilter tømmes aldri. Mannen har fått forbud mot å vaske, men gjør det allikevel og han herper selv de fineste ting. Silkeblusa mi ble også vasket med sengetøy. Hvordan får jeg hvitt tøy hvitt igjen etter at alt nå er rosa? Puttet det umiddelbart på ny vask, men kan jeg ha i klor eller må jeg vente i og med klor helst ikke skal brukes med såpe? Tips? Anonymkode: cfcdc...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #2 Del Skrevet 3. september Høres deilig ut å bare gjøre det feil og så bli fratatt klesvaskoppgaven for alltid! Nesten så man kan la seg inspirere, og gjøre det med vilje. Så kan mannen min fikse klesvasken, noe han selvfølgelig fikser uten problemer ettersom han er en voksen person. Anonymkode: 16031...53b 19 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #3 Del Skrevet 3. september Har hatt tre samboere, alle kunne vaske klær. Siste var nok langt flinkere enn meg, han hadde aldri krympet klær eller mistet sokker... Menn kan absolutt vaske klær, selv om din mann ikke har lært det. Anonymkode: 373aa...d5e 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Del Skrevet 3. september Nei menn klarer ikke å vaske klær. Litt rart at de klarer å finne opp atombomber og andre innovasjoner, men klær... Der er det er en barriere altså. Anonymkode: 35e67...aa9 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Del Skrevet 3. september Mannen får ikke røre klesvasken her i hus... han får heller andre oppgaver i hus. Helt talentløst Anonymkode: c5889...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Del Skrevet 3. september Mannen ødela helt nye ammeinnlegg i ull som jeg fikk av en kollega. Han klarer å vaske sine egne klær. Rart de klarer å både planlegge og utføre relativt avanserte oppgaver på jobb. Tipper det handler om at de rett og slett ikke gidder å bry seg. Anonymkode: ba34b...b2f 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #7 Del Skrevet 3. september Det har et eget navn, bevæpnet inkompetanse/weaponized incompetence. Bare lat som du ikke klarer noe helt til du slipper å gjøre det. Anonymkode: 16e1b...3ec 12 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #8 Del Skrevet 3. september Min samboer er ikke så elendig som dette, men alle de hvite trusene mine ble grå da han vasket mørkt og lyst tøy sammen. Han er ikke så god på sortering. Men nå har vi fordelt det sånn at jeg vasker og tørker (enten i tørketrommel eller stativ) og så bretter han alle klærne. For meg er det helt nyydelig da jeg hater å brette. Anonymkode: 22ef9...53c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #9 Del Skrevet 3. september Jeg har forsøkt å lære min mann det i 15 år. Han greier det fremdeles ikke uten å ødelegge/ta dårlige avgjørelser. Og da snakker vi ikke om en enkel latsabb, han er både smart og veldig god på å bidra med alt mulig. Anonymkode: c19f1...5da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 3. september #10 Del Skrevet 3. september Det er helt absurd! Hva er det med noen menn som ikke klarer å holde styr på en vaskemaskin? Er det virkelig så komplisert å følge noen enkle regler? Når han ødelegger alt, er det tydelig at han trenger å lære seg å respektere både klærne dine og din tid. For å få hvitfargen tilbake, prøv å skylle uten såpe først, og så kjør en runde med klor. Men ikke forvent mirakler. Kanskje han bør få en liten pause fra noe annet også, så han virkelig får tid til å reflektere over hvor mye styr han lager. Hvis du skjønner hva jeg mener. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #11 Del Skrevet 3. september Herlighet for noen mannebabyer folk er sammen med… vaske klær liksom. Anonymkode: 9c93d...378 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #12 Del Skrevet 3. september Min har null problem med klesvask. Jeg er hjemmeværende og vasker mer enn han så han kan komme og dobbeltsjekke at noe skal vaskes slik han tror på plagg vaskelappen mangler på, men jeg kan gjøre det samme med lignende detaljer han gjør mer av enn meg så det ser jeg på som helt naturlig. Anonymkode: 55b1d...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #13 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er jo helt klin umulig! Ull kjøres med alt annet og med vanlig såpe. Hvitt kjøres med rødt så alt blir rosa. Klær kastes over snora. Klær glemmer i trommelen hele dagen og det stinker dritt av alt. Lofilter tømmes aldri. Mannen har fått forbud mot å vaske, men gjør det allikevel og han herper selv de fineste ting. Silkeblusa mi ble også vasket med sengetøy. Hvordan får jeg hvitt tøy hvitt igjen etter at alt nå er rosa? Puttet det umiddelbart på ny vask, men kan jeg ha i klor eller må jeg vente i og med klor helst ikke skal brukes med såpe? Tips? Anonymkode: cfcdc...d09 Menn klarer å vaske klær når de får opplæring og forstår at rene klær ikke bare dukker opp i skapet av seg selv. Men får menn inntrykk av at de kan slippe å bidra med å vaske tøy ved å sabotere slik du beskriver, så gjør de vel som du beskriver? Anonymkode: 50a3a...88c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #14 Del Skrevet 3. september Min greier det men han han synes det er stress når ting skal på forskjellig temperatur og feks på ullvask/finvask, han er ikke så vant til det han har jo mest bomullstøy som er det han alltid har vasket selv. Det er jo bare latskap ikke inkompetanse, alle klarer å lære at ull må vaske annerledes enn bomull. Han er nøyere på sortering av farger enn meg da, jeg sorterer bare i 2 hauger og alt undertøy går sammen. Det betyr ikke at jeg ikke kan sortere bedre, men jeg gidder ikke fordi jeg bryr meg ikke om hvite truser blir grå. Her vasker jeg mine klær og han vasker sine klær. Super løsning. Hadde samme ordning med eksen som fint kunne vaske klær men var uenig med meg om type vaskemiddel (av alle ting...) Anonymkode: 2d0cc...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3. september #15 Del Skrevet 3. september Dette er på nivå med å hevde at kvinner ikke kan kjøre bil. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #16 Del Skrevet 3. september Joda, "menn" klarer generelt vaske klær. Måtte lære samboeren dette da vi ble sammen, selv om hun fortsatt gjør feil... Har også lært mine døtre å vaske klær. Kan heller stille spørsmål ved hvorfor kvinner aldri klarer å tømme lofilteret før det tetter seg... Anonymkode: 80b9f...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 3. september #17 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mannen ødela helt nye ammeinnlegg i ull som jeg fikk av en kollega. Han klarer å vaske sine egne klær. Rart de klarer å både planlegge og utføre relativt avanserte oppgaver på jobb. Tipper det handler om at de rett og slett ikke gidder å bry seg. Anonymkode: ba34b...b2f ☝️☝️☝️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #18 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er jo helt klin umulig! Ull kjøres med alt annet og med vanlig såpe. Hvitt kjøres med rødt så alt blir rosa. Klær kastes over snora. Klær glemmer i trommelen hele dagen og det stinker dritt av alt. Lofilter tømmes aldri. Mannen har fått forbud mot å vaske, men gjør det allikevel og han herper selv de fineste ting. Silkeblusa mi ble også vasket med sengetøy. Hvordan får jeg hvitt tøy hvitt igjen etter at alt nå er rosa? Puttet det umiddelbart på ny vask, men kan jeg ha i klor eller må jeg vente i og med klor helst ikke skal brukes med såpe? Tips? Anonymkode: cfcdc...d09 Du må aldri ha klor i vaskemaskinen! Anonymkode: 80b9f...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #19 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Joda, "menn" klarer generelt vaske klær. Måtte lære samboeren dette da vi ble sammen, selv om hun fortsatt gjør feil... Har også lært mine døtre å vaske klær. Kan heller stille spørsmål ved hvorfor kvinner aldri klarer å tømme lofilteret før det tetter seg... Anonymkode: 80b9f...acf Manglende lofiltertømming er også en del av "kan ikke"-repotoaret til noen menn. Kjenner ingen kvinner som ikke tømmer lofilter. Anonymkode: 16e1b...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #20 Del Skrevet 3. september Ingen menn kan ikke vaske klær. Og alle kvinner er flinke til å bake kaker. (For sikkerhets skyld: ) Anonymkode: 4d9d4...114 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå