Krista83 Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Går det ann og senke fordøyelsen ved noe helsekost greier?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Jeg vet ikke om det finnes noe helsekost som senker fordøyelen, men jeg vet veldig godt hvordan en kan gjøre det ellers.... Men jeg skjønner ikke hvorfor noen vil senke den, det er jo et he***** å få den tilbake til normal igjen! Det jeg prøver å si: du bør ikke tukle med fordøyelsen, det straffer seg senere!
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Senke fordøyelsen? Vil det si at du vil ha tregere mage? Gå til helskosten og spør - de har sikkert noen greier der.
Gjest Bare innom Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Spis bare loff, tunge kjøttmåltider og drikk MASSE melk, da skal du se at det ikke tar lang tid før fordøyelsen er senket.... kanskje til og med så mye at du får forstoppelse. Men jeg har en viss følelse av at det er noe annet du er ute etter... stemmer det? Er det slik at du har diaré, og ønsker å redusere/få slutt på denne? Er det slik at du føler du er for tynn, og ønsker å høre om det er en enkel måte å senke forbrenningen på. slik at du kan legge på deg? Eller er det noe annet? Hvis du er litt mer konkret, så vil det være litt enklere å gi deg et svar Endret 21. februar 2006 av Bare innom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå