Gå til innhold

Brun utflod uke 14 - livredd for å miste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde helt forsiktig samleie igår og har brun utflod i dag. Var hos legen som brukte dopler for å sjekke hjertelyd og det banket. Men er fortsatt livredd.

Har en del smerter (bukpress og murringer i rygg) og klarer ikke skille smertene jeg har i dag fra de vanlige, daglige smertene jeg har, og som jeg har oppsøkt lege for tidligere. Var også på UL i sist uke og da så det fint ut. 

Er dette normalt? Jeg er som sagt livredd, og klarer ikke stoppe å gråte. Har mistet en gang tidligere.

Anonymkode: 162db...ae6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødning kan komme ifm samleie da slimhinner osv. er mer sensitive enn vanlig! Det kan også være hormonelt, og brun utflod tilsier at det er gammelt blod som har kommet ut. Så lenge blødningen ikke tar seg opp og smertene dine blir betydelig sterke, så ville jeg forsøkt å slappe av selvom jeg vet hvor paranoid man kan bli etter å mistet før❤️ 

Anonymkode: ed0e8...423

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blødning kan komme ifm samleie da slimhinner osv. er mer sensitive enn vanlig! Det kan også være hormonelt, og brun utflod tilsier at det er gammelt blod som har kommet ut. Så lenge blødningen ikke tar seg opp og smertene dine blir betydelig sterke, så ville jeg forsøkt å slappe av selvom jeg vet hvor paranoid man kan bli etter å mistet før❤️ 

Anonymkode: ed0e8...423

Jeg håper det ❤️ Det er ingenting som tar seg opp heller, men smerter har jeg jo og det bekymrer meg til tross for at jeg har hatt smerter i ukesvis og fått «diagnose» 🥴 Blir vel ny UL på meg i morgen for å klare å roe meg

Anonymkode: 162db...ae6

Skrevet

Det er veldig vanlig med brun/blodtilblandet utflod og særlig etter samleie. Skjønner veldig godt at du blir bekymret allikevel. Jeg hadde bestilt en privat UL. ❤️

Skrevet

Jeg hadde brun utflod i hele uke 8, hadde dårlig magefølelse jeg også, og var livredd for begynnende SA. Jeg hadde anstrengt meg mye spesielt den uken og uken tidligere, pga høy arbeidsbelastning på jobb. Tok det rolig i noen dager, og har ikke hatt noe brun utflod etter det. Jeg er nå i uke 40!

Krysser fingrene for deg TS❤️

Anonymkode: 0ebe9...a26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...