Gå til innhold

Fant en genser og en t sjorte som ikke var min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal ikke jeg lage noe paranoia, men jeg har min tidligere elsker sin t-skjorte og hettegenser i skapet mitt (jeg er ikke dama di, bare så det er sagt😂). Men jeg hadde det fordi vi var dypt forelsket og han ville gi meg t-skjorten sin med parfymen sin på.  Den gjemte jeg lenge før jeg vasket den og sa i ettertid at det var min bror sin.

Her har jo merket på klærne og brukstilstanden litt å si da. Er det nye merkeklær så er det litt alarmerende, er det gammelt preg hadde jeg ikke brydd meg.

Anonymkode: ea7ae...4a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du han var så i ørska at han gikk hjem i bar overkropp? 😂

Anonymkode: ff96e...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er utroskap, så ville det jo vært mye lettere for henne å bare presentere han for deg, enn å fylle klesskapet ditt med hans klær... omtrent like tydelige tegn liksom

Anonymkode: 9b06f...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant en BH hjemme hos oss for ca et år siden som var alt for stor til å være min. Tenkte ikke noe på den, før svigermor plutselig kjente den igjen som sin egen 😅 Vi bodde hos dem da vi pusset opp. 

Anonymkode: d3865...cf9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vi fant en BH hjemme hos oss for ca et år siden som var alt for stor til å være min. Tenkte ikke noe på den, før svigermor plutselig kjente den igjen som sin egen 😅 Vi bodde hos dem da vi pusset opp. 

Anonymkode: d3865...cf9

Jeg kjenner også noen som fant en BH bak sofaen… Det var jo litt merkelig, selv om hun ikke egentlig kunne tro det hadde vært noe utroskap. Så var det svigermor som hadde sittet barnevakt, og tatt av seg en ubehagelig bh utpå kvelden når hun såg tv. Sovnet på sofaen, og den må ha falt bakom, og i farten glemte hun den 😂

Anonymkode: ff96e...fb2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis det er utroskap, så ville det jo vært mye lettere for henne å bare presentere han for deg, enn å fylle klesskapet ditt med hans klær... omtrent like tydelige tegn liksom

Anonymkode: 9b06f...ab1

Jeg tenker han overnatter og hadde med skift. 

Anonymkode: 2dfd5...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...